آخرین اخبار

مونومنتال بوئنوس آیرس/ ورزشگاه میزبان فینال لیبرتادورس مشخص شد


به گزارش “ورزش سه”،  با اعلام رسمی کنمبول، ورزشگاه مونومنتال بوئنوس آیرس، ورزشگاه اختصاصی باشگاه ریورپلاته، میزبان بازی نهایی جام لیبرتادورس خواهد بود. رقابتی که در فوتبال آمریکای جنوبی معادل لیگ قهرمانان اروپاست.
پس از چندین روز گمانه زنی بالاخره تایید شد که استادیوم مونومنتال مکانی خواهد بود که قهرمان جدید کوپا لیبرتادورس، مشخص خواهد شد. بازی ها به نیمه نهایی رسیده و در این مرحله بوتافوگو برزیل برابر پنیارول اروگوئه قرار می گیرد و اتلتیکو مینیرو برزیل نیز با ریورپلاته روبرو خواهد شد.

حقیقت این است که مونومنتال بعد از بازسازی اخیر و به دلیل بهبود زیرساخت هایش مانند صفحه نمایش جدیدی که نصب کرده، و به دلیل افزایش ظرفیت به بیش از 84 هزار نفر، بهترین ورزشگاه برای برگزاری فینال بود. ورزشگاهی که معمولا بازی های خانگی آرژانتین نیز در آن برگزار می شود.

مونومنتال بوئنوس آیرس/ ورزشگاه میزبان فینال لیبرتادورس مشخص شد

اگرچه هنوز زمان فروخته شدن بلیت‌های بازی فینال 30 نوامبر، تأیید نشده، اما در صورتی که ریور بتواند راهی فینال شود، شاهد موج هجوم هواداران این تیم خواهیم بود.

ریور از هفت فینالی که در مونومنتال بازی کرده، هرگز شکست نخورده است که سه تایش مربوط به  فینال لیبرتادورس (1986، 1996 و 2015) بوده است.

لازم به ذکر است که در سال 2018 نیز بازی برگشت فینال لیبرتادورس بین ریور و بوکا قرار بود در مونومنتال برگزار شود که به دلیل آشوب هواداران در بیرون ورزشگاه لغو و در سانتیاگو برنابئو به انجام رسید.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه