فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

موسیمانه از خجالت بازیکنان آبی در آمد/ صدر جدول سرخ شد


به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در سه روز مختلف برگزار شد. بر اساس نتایج به دست آمده جدول رده بندی لیگ برتر بار دیگر دستخوش تغییرات محسوس شد تا احتمال هر تصمیم غیر مترقبه‌ای در ادامه روند تغییرات نیمکت‌های مربیگری تیم‌ها وجود داشته باشد.

سینوس با ذوب آهن

چهار دیدار روز جمعه گذشته سرآغاز رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور بود. ذوب آهن اصفهان با روحیه متاثر از برد پرگل سه بر صفر مقابل استقلال تهران میزبان بازیکنان گل گهر سیرجان شد تا بتواند آنها را در فولادشهر شکست دهد اما محمد ربیعی بار دیگر نشان داد برای غول کشی در فصل جاری با ذوب آهن همکاری دارد!

ذوبی ها مقابل میهمان سیرجانی خود تن به شکست دو بر صفر دادند تا روند سینوسی خود را حفظ کنند و گل گهر با مهدی تارتار بتواند در جدول صعود کرده و رتبه هفتم را کسب کند.

تساوی بدون گل برای ناراحتی در قائمشهر!

تنها بازی بدون گل هفته نهم بین نساجی مازندران و استقلال خوزستان رخ داد. نساجی با وجود موقعیت‌های زیاد گلزنی نتوانست استقلال خوزستان را شکست دهد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از وضعیت تیم خود به دلیل کسب تنها ۵ امتیاز از ۸ بازی و حضور در جایگاه پانزدهم جدول ناراضی باشند.

بی خیالی هوادار با رحمتی در قعر

نساجی در حالی یک قدم با قعر فاصله دارد که از شکست‌های متوالی هوادار تهران خیالش راحت است. سیدمهدی رحمتی که بدترین نتایج هوادار را از زمان حضور این تیم در لیگ برتر رقم زده است این بار در خانه مغلوب چادرملو اردکان با یک گل شد. نماینده اردکان دومین پیروزی متوالی خود را با صعود به رتبه ششم جدول جشن گرفت.

بازی پرحاشیه به سود لرهای خرم آباد

بدون شک پر حاشیه ترین بازی به دیدار خیبر خرم آباد و استقلال تهران در هفته نهم مربوط می‌شود. دو تیمی که سرمربیان جدید خود را روی نیمکت داشتند. سعید دقیقی پس از جدایی از شمس آذر قزوین به خیبر آمد تا به برد سه بر یک تیمش و خلق اولین پیروزی تاریخ لیگ برتر خیبر مقابل آبی‌پوشان در اولین رویارویی تحقق ببخشد. این در حالی است که پیتسو موسیمانه فکرش را هم نمی‌کرد استقلال اینقدر بد باشد که مجبور شود در نشست خبری پس از بازی از خجالت آنها درآید. استقلال تهران با این شکست به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرد و خیبر هم با ۹ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

موسیمانه از خجالت بازیکنان آبی در آمد/ صدر جدول سرخ شد

صدر سرخ شد

استقلال در حالی شنبه شب باخت که پرسپولیس همان شب توانست شمس آذر قزوین را با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه شهدای شهر قدس شکست دهد. بردی با طعم صدرنشینی در لیگ برتر با ۱۷ امتیاز از ۷ بازی که قطعا برای گاریدو شیرین‌تر از همه است. سرمربی اسپانیایی برای اولین بار با پرسپولیس طعم صدرنشینی را چشید تا دست خط او در تاکتیک‌های پرسپولیس در قامت مدعی قهرمانی هم به چشم آید.

صدرنشینی پرسپولیس با توجه به تساوی فولاد مقابل سپاهان اصفهان در یکشنبه شب خلق شد. یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس و نیم فصل استراحت، راهی فولاد شد تا حالا بیشترین کمک را در مسیر صدرنشینی سرخ‌های پایتخت کند. او پس از پیروزی مقابل تراکتور توانست سپاهان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی را هم متوقف کند تا بزرگترین کمک را به تیم سابق خود کرده باشد.

اولین برد خانگی تراکتور در تبریز

این در حالی است که تراکتور تبریز در یک بازی کم نقص موفق به کسب پیروزی خانگی دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شد تا با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. تراکتور اولین برد خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام تبریز جشن گرفت تا حالا اعتماد به نفس بیشتری برای تحقق رؤیای قهرمانی هواداران پرشور خود داشته باشد.

موسیمانه از خجالت بازیکنان آبی در آمد/ صدر جدول سرخ شد

نتایج بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان صفر – گل‌گهر سیرجان ۲
نساجی مازندران صفر – استقلال خوزستان صفر
هوادار صفر – چادرملوی اردکان یک
مس رفسنجان یک – ملوان بندر انزلی یک
خیبر خرم‌آباد ۳- استقلال یک
پرسپولیس ۲- شمس‌آذر قزوین صفر
تراکتور ۲- آلومینیوم اراک صفر
فولاد خوزستان ۲- سپاهان ۲

جدول رده بندی لیگ بیست و چهارم تا پایان هفته نهم به شرح زیر است:

موسیمانه از خجالت بازیکنان آبی در آمد/ صدر جدول سرخ شد

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه