آخرین اخبار

مورینیو: به خاطر آنچلوتی دوست دارم رئال قهرمان شود


به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. تیم اسپانیایی برای دستیابی به این هدف منچسترسیتی را از پیش رو برداشت.

قهرمان اروپا که در بازی رفت مقابل رئال به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بود، در ضربات پنالتی مقابل رئال شکست را پذیرفت و از صعود به دور بعدی بازماند.

رئال به عنوان 14 مرتبه قهرمان اروپا در آستانه یک افتخار دیگر قرار گرفته و قبل از صعود به فینال باید در دو بازی حساس مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

پیش از این بازی حساس ویدیوی کوتاهی از مصاحبه جدید ژوزه مورینیو منتشر شده است. مربی پرتغالی که ارتباط خوبی با کارلو آنچلوتی دارد، برای او آرزوی موفقیت کرد.

از آقای خاص سوال شد که علاقه دارد کدام تیم قهرمان اروپا شود که او پاسخ داد:”به خاطر علاقه‌ای که با رئال مادرید و همینطور کارلو آنچلوتی دارد دوست دارم رئال دوباره قهرمان اروپا شود.”

مورینیو به عنوان مربی رئال قهرمانی در اروپا را تجربه نکرده و این افتخار را برای آنچلوتی آرزو می‌کند. او با اینتر در فصل 10-2009 قهرمانی اروپا را جشن گرفت و همراه باشگاه‌های منچستریونایتد در لیگ اروپا و با رم در لیگ کنفرانس اروپا جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه