آخرین اخبار

موریاسو 11 لژیونر ژاپن را به خط کرد!


به گزارش “ورزش سه”، از ساعتی بعد تیم‌های ژاپن و استرالیا در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. ژاپن با 9 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و بعد از پیروزی مقابل عربستان در ریاض، حالا امیدوار است استرالیا را هم شکست دهد تا گام بلندی برای صعود به جام جهانی 2026 آمریکا بردارد.

نکته جالب اینکه برای این بازی هاجیمه موریاسو از ترکیب بازیکنان لژیونر خود استفاده کرده و 11 بازیکن ترکیب اصلی این تیم را نفرات حاضر در لیگ‌های اروپایی تشکیل می‌دهند. زیون سوزوکی، دروازه‌بان تیم پارما در قفس توری سامورایی قرار گرفته و مقابل کوکی ماچیدا، شوگی تانیگوچی و کو ایتاکورا در خط دفاعی حضور دارند.

در غیاب واتارو اندو، هافبک تیم لیورپول که به علت مصدومیت از ترکیب خارج شده، هیدماسا موریتا و آئو تاناکا هافبک مرکزی خواهند بود که یکی در اسپورتینگ و دیگری در لیدز حضور دارد. روی دست او تاکفوسو کوبو و کائورو میتوما بازی می‌کنند و کمی جلوتر از ریتسو دوآن و تاکومی مینامینو حضور خواهند داشت.

تک مهاجم ژاپن در این دیدار حساس نیز آیاسه اوئدا مهاجم تیم فاینورد است که فصل گذشته با علیرضا جهانبخش هم‌تیمی بود. این بازی از ساعت 14:05 در ورزشگاه سایتاما برگزار خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه