استانها > اصفهانفوتبال و فوتسال

مورایس: تراکتور دفاع اتوبوسی داشت



مورایس: تراکتور دفاع اتوبوسی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس امشب جمعه پس از شکست در برابر تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود به ویژه در نیمه اول و قبل از اخراج بازیکن حریف و فکر می‌کنم تا قبل از کارت قرمز بهتر بودیم. همچنین پس از گلی که خوردیم تمرکزمان را ازدست دادیم.

وی افزود: این گل در برابر تیم ۱۰ نفره و لحطاتی قبل از پایان نیمه اول جریمه بزرگی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تراکتور در نیمه دوم با یک گل برتری پا به میدان گذاشت و طبیعی بود که فشرده‌تر بازی کند. ما نیز تلاش کردیم از بالا پرس کنیم و مهاجمان را در زمین نگه داشتیم و هافبک‌ها را پشت آن‌ها حفط کردیم.

مورایس ادامه داد: سیستم دفاعی تراکتور لغزش نداشت و به اصطلاح اتوبوس دفاعی را در محوطه خود پارک کرده بودند. ما هرچه امکان داشت انجام دادیم. بازی را باز کردیم. از فضاهای جدید نفوذ کردم. حتی دفاع وسط را بیرون کشیدیم اما نشد. با این حال تیم و بازیکنان ما درحال رشد هستند.

وی تصریح کرد: انزونزی درحال وفق پیدا کردن است. کامارا هنوز نتوانسته با شرایط تیم خود را مطابقت دهد اما او نیز به‌زودی به این مرحله می‌رسد. در مجموع باید توجه خود را به سمت مسابقات آسیایی ببریم.

سرمربی سپاهان افزود: مشکل ما پیدا کردن فصاها بود. محمد کریمی کیفیت خوبی برای این امر دارد. توانستیم توپ را از مدافع وسط به مهاجم برسانیم. لیموچی و آریا یوسفی حتی شکاری و دابو موقعیت‌های زیادی داشتند که امیدوارم در آینده بهتر عمل کنند.

وی گفت: محبی، کریمی و انزونزی پاس آخر را خوب می‌دهند. لیموچی یک به یک ها را خوب برمی‌دارد و باید بدانیم هر بازیکن قابلیت متفاوتی دارد. بازیکنانی که از تیم‌های شمس‌آذر و استقلال آمده‌اند سیستم متفاوتی را بازی کرده‌اند و باید با شرایط تیم ما وفق پیدا کنند. این تیم درحال رشد است و آینده خوبی درپیش داریم.

وی درباره کیفیت بازیکنان خارجی سپاهان در بازی امروز خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی ما کیفیت خوبی دارند. آن‌ها را همه می‌شناسند. البته فقط آن‌ها نیستند بلکه باید با شرایط تیم خود را وفق دهند. تمام بازیکنان اینگونه‌اند. ما مشکلاتی هم داشتیم؛ بازیکنی می‌خواست برود. تکلیف بازیکن دیگرمان مشخص نبود. امروز دانشگر که باتجربه بوده و شخصیت رهبری دارد مصدوم بود اما همچنان باور دارم به‌زودی در روند خود قرار می‌گیریم. روز شانس ما نبود. تیم حریف هم یک موقعیت و یک گل داشت.

مورایس گفت: من به عنوان مربی باید بهترین تیم را آماده کنم. ما نمی‌توانیم به عقب برگردیم و باید بدانیم رقابت‌های اسیایی متفاوت است. در اولین بازی خارج از خانه باختیم اما درباره مقایسه با سال گذشته، پارسال توانستیم به مرحله بعد صعکد کنیم.

وی افزود: اسیا مثل ۱۵ سال پیش نیست. همه درحال جنگیدن هستند. ما امسال بدون مدافعان وسط و بازیکنان سال گذشته خود بازی کردیم. بازیکنان جدید آرام آرام به درجه مطلوب می‌رسند. باورم این است که در مسیر خوبی هستیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه