ورزشی > فوتبال، فوتسال

مهاجری: بودن و نبودن VAR مشکل است/ شجاعانه بازی کردن سورپرایز ما بود



مهاجری: بودن و نبودن VAR مشکل است/ شجاعانه بازی کردن سورپرایز ما بود

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر امشب (شنبه) در ورزشگاه شهر قدس از شمس آذر قزوین میزبانی کرد و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

رضا مهاجری، سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران شمس‌آذر که آمدند تشکر می‌کنم. امروز روز بد فوتبال برای ما بود. از دقیقه یک پرفشار بازی کردیم. تفاوت ما تجربه بازیکنانمان بود. باید پازل را تکمیل کنیم چرا که چند نفر از بازیکنان را در پست غیر تخصصی بازی دادیم. فخرالدینی دفاع راست است اما سمت چپ بازی کرد و قطعا این در کیفیت بازیکن تاثیرگذار است. این تیم ما را به آینده امیدوار کرد و تلاش بچه‌ها خیلی برای من ارزشمند بود. شناخت نداشتن من نسبت به تیم، بی‌تجربه‌بودن بچه‌ها و داوری از علت‌های باخت ما بود. به نظرم یک صحنه باید کارت داده می‌شد چرا که پای بازیکن ما قلم شد. انگار صحنه گل دوم هم خطا بوده اما چون ندیدم نمی‌توانم اظهار نظر کنم. وقتی VAR داریم یک مشکل است و نداریم هم یک مشکل. روزهای خوبی را برای شمس آذر می‌بینم.

سرمربی شمس آذر در ادامه افزود: بعد از بازی با خیبر یک ماه فرصت داریم که تغییر کنیم اما نیاز به تقویت داریم. من تا یک جایی می‌توانم کار کنم اما نیاز به ابزار دارم که توانایی را بالا ببرم. امروز در رختکن شرمنده بچه‌ها شدم چرا که خیلی جان کندند. مربی می‌آید قرارداد می‌بندد اما دو بازی رو نیمکت تیم نمی‌نشیند ولی من دو روز پیش قرارداد بستم و مسئولیت باخت را هم قبول می‌کنم. این تیم من است. باید شهامت داشته باشیم.

مهاجری درباره جذب بازیکن جدید و نیاز تیم به تقویت گفت: برای پلن B بازیکن نداریم. لیست بزرگسال ما ۵ جای خالی دارد. شمس‌آذر فرصت بستن یک تیم خوب را نداشته است. این بازیکنانی که هستند کیفیت خوبی دارند و آینده فوتبال ما هستند اما پازل ما کامل نیست. بازیکنان جدید را که به خدمت بگیریم هم در تعویض‌ها دست‌مان باز می‌شود و هم کیفیت کار خود را بالا می‌بریم. در ۳ یا ۴ پست نیاز به تقویت داریم و اولویت ما بازیکن داخلی است. باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و تا نیم فصل باید خودمان را آبرومندانه به جلو بکشیم.

سرمربی شمس‌آذر درباره انتقال سعید دقیقی به خیبر و سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا شمس‌آذر از این انتقال ضرر کرده است؟ گفت: این نظر شماست و من نمی‌توانم چیزی بگویم. ما از دقیقه یک حمله کردیم. ما خواستیم مردانه ببازیم و از فوتبال خود لذت ببریم. من دو روز است که آمده‌ام؛ بازی داخل خانه با بازی خارج از خانه خیلی تفاوت دارد و نمی‌شود قضاوت کرد. برای خیبر آرزوی موفقیت دارم، پازل آنها کامل‌تر است. چرا آقای دقیقی این تیم را رها کرد؟ در رزومه من چند تیم دولتی بوده است؟ در کل عمر من دو تیم بوده است. اگر سوالی می‌کنید کمی پشتوانه تحلیلی هم داشته باشد.

مهاجری در پایان درباره اینکه سورپرایز شما که قبل بازی گفته بودید چه بود؟ گفت: می‌خواستید من تیم را به عقب بنشانم و ضد فوتبال بازی کنم؟ شجاعانه فوتبال بازی می‌کنم و این خصلت من است. بضاعت من این‌قدر است و از دقیقه یک حمله کردیم، به تیر زدیم و موقعیت ایجاد کردیم. بالای ۵ یا ۶ موقعیت گل داشتیم. این شجاعانه بازی کردن سورپرایز ما بود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه