آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

من بدشانس‌ترین فوتبالیست زمان خودم بودم ؛ ادعای بازیکن سابق استقلال



من بدشانس‌ترین فوتبالیست زمان خودم بودم ؛ ادعای بازیکن سابق استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، آرش افشین، بازیکن پیشین فولاد و تیم ملی پس از دیدار فولاد مقابل هوادار اظهار کرد: فولاد تیم خودم‌ هست و در آن خاطرات خوبی دارم و با این تیم در آسیا شرکت کردم‌، با توجه به اتفاقاتی که سال‌های قبل برای فولاد افتاده بود، به یک بازسازی خوبی احتیاج داشت و همین اتفاق افتاد ولی با تغیراتی که داشته نیاز به زمان دارد تا به تیم مدعی قهرمانی لیگ تبدیل شود. فولاد تیم ساده‌ای برای تیم‌های لیگ نبود و امسال زود است که بخواهیم درباره فولاد قضاوت کنیم. بازیکنان باید همدیگر را بشناسند.  

افشین درباره جوان‌گرایی تیم ملی گفت: بازیکن جوان اول باید خوب باشد و بتواند مربی را قانع کند که از او استفاده کند. مربیان به بازیکنان جوان فرصت و میدان دهند، چون یک بازیکن جوان باید بازی کند و چند بازی خطا کند تا کیفیت خود را بالا ببرد و باید پشت آن‌ها قرار گرفت. بازیکنان جوان باید بیش‌تر زحمت بکشند که خودشان را وارد تیم ملی کنند. فوتبالیست‌هایی داریم که آینده تیم ملی هستند.

افشین در مورد حضور نداشتنش در فوتبال گفت: اتفاقات زیادی برایم افتاد من چند بار مصدوم شدم و مسائل سربازی که وجود داشت کارم را سخت کرد. خیلی سخت است که در اوج اتفاقاتی بیفتد که بازی کردن برای یک فوتبالیست دشوار شود. من دیگر شانسی برای بازی در فولاد ندارم و با توجه به شرایط سنی خودم این امکان وجود ندارد. دوست داشتم در فولاد خداحافظی کنم. این باشگاه مراسمی برای خداحافظ‌ام نگرفت و یک استوری هم برایم نگذاشتند.

او افزود: من از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌ها بودم در حال حاضر در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کنم و دانشجو هستم و به دنبال بالا بردن علم خود هستم تا مدارک لازم را دریافت کنم

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه