آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

منچستریونایتد – تاتنهام؛ مصاف بزرگان سابق!



منچستریونایتد – تاتنهام؛ مصاف بزرگان سابق!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بازی امشب بین منچستریونایتد و تاتنهام مهم‌ترین مسابقه این هفته فوتبال انگلیس به‌حساب می‌آید؛ جایی که ۲مربی پرخرج هنوز نتایج خوبی در این فصل نگرفته‌اند. با این‌حال فشار روی آنژ پوستکوگلو به‌اندازه تن‌هاخ نیست. یونایتد و اسپرز هر کدام با تنها ۷امتیاز، به‌ترتیب در رده‌های یازدهم و دهم قرار دارند. هر کدام ببازند، مربیان‌شان به اخراج نزدیک‌تر می‌شوند. سرمربی هلندی من‌یونایتد دیگر نمی‌داند چه کند که او را از روی نیمکت این تیم بردارند.

یونایتد از زمانی که تحت هدایت اوله گونار سولسشائر در اکتبر ۲۰۲۰شکست ناامیدکننده ۶بر یک را متحمل شد، در خانه به تاتنهام نباخته و ۲برد و یک‌تساوی به‌دست آورده. سولسشائر گزینه جانشینی تن‌هاخ است.

منچستر در برابر تاتنهام آمار خوبی دارد. ۲۴برد این تیم مقابل حریف لندنی، بیشترین تعداد پیروزی یک تیم مقابل یک حریف پس از ۲۵برد آرسنال در برابر اورتون است.

مارکوس رشفورد که در فصل پیش انتقادات زیادی را متحمل شد، عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بزرگ انگلیسی دارد. او به تاتنهام ۶گل زده و فقط مقابل لسترسیتی (۸) عملکرد بهتری در گلزنی داشته است. او در بازی با توئنته که با تساوی یک-یک به پایان رسید از ترکیب خط خورد اما بعید است دوباره چنین اتفاقی بیفتد. شایعه شده که تن‌هاخ با این ستاره هم به مشکل خورده است.

تاتنهام تیمی است که خوب کام‌بک می‌زند. البته مقابل آرسنال با وجود ارائه بازی برتر نتوانستند گل خورده را جبران کنند اما از شروع فصل گذشته، تنها من‌سیتی (۳۱در برابر ۲۸) امتیاز بیشتری در مسابقاتی به‌دست آورده که از حریف عقب افتاده است.

پوستکوگلو آن اوایل در خارج از خانه امتیازات بیشتری کسب می‌کرد اما این روند تغییر کرد. تیم او ۱۴امتیاز از ۶بازی اول خارج از خانه خود در لیگ برتر گرفت (۴برد و ۲تساوی)، اما از ۱۵مسابقه خارج از خانه بعدی تنها ۱۴امتیاز شامل ۳برد، ۵تساوی و ۷شکست کسب کرد.

در واقع هیچ تیمی از ابتدای نوامبر ۲۰۲۳کمتر از تاتنهام (۳) در خارج از خانه برد نداشته است؛ حتی بورنموث (۲۴)، ناتینگهام فارست (۱۹) و کریستال پالاس (۱۵) از تاتنهام در بازی‌های خارج از خانه موفق‌تر بودند.

اگر آنها بخواهند تئاتر رویاها را به آتش بکشند، سون هیونگ مین این کار را خواهد کرد زیرا کاپیتان اسپرز در ۷بازی اخیر خود در لیگ مقابل یونایتد، ۴‌گل زده و یک پاس‌گل داده است.

برنان جانسون، وینگر ولزی تاتنهام بعد از شکست اسپرز مقابل آرسنال و دریافت کامنت‌های توهین‌آمیز کاربران فضای مجازی، صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کرد. بعد از آن اتفاق گل پیروزی‌بخش مقابل کاونتری‌سیتی، گل دوم تیم مقابل برنتفورد و گل اول تیم مقابل قره‌باغ (بعد از ۱۰‌نفره شدن) را به ثمر رساند. این هم از آثار مفید کنار گذاشتن شبکه‌های اجتماعی!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه