آخرین اخبار

ملی‌پوش هفتم سپاهان در زمین آرارات! (عکس)


به گزارش “ورزش‌ سه”، یکی از مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و شاگردان مورایس در یک دیدار سخت موفق شدند با تک گل مهدی لیموچی برنده مسابقه لقب بگیرند و با 16 امتیاز به عنوان صدرنشین مسابقات به تعطیلات بروند.

البته 8 بازیکن سپاهان بلافاصله به اردوهای ملی فراخوانده شدند. 6 بازیکن به اردوی تیم ملی ایران و وحدت حنانوف و کامارا هم به اردوهای تیم‌های ملی تاجیکستان و موریتانی.

جواد آقایی‌پور هم یکی از بازیکنان همیشگی اردوهای تیم ملی در فیفادی‌های گذشته بوده و اگر در مصاف با استقلال خوزستان دچار مصدومیت نمی‌شد و بین دو نیمه زمین را ترک نمی‌کرد، می‌توانست همراه با سایر بازیکنان حاضر در اردو به تاشکند برود و حالا هم در امارات در انتظار مسابقه با قطر باشد.

با این حال آقایی‌پور با وجود اینکه به کمپ رفت و تحت بررسی پزشکان تیم ملی هم قرار گرفت به دلیل التهاب و درد زانو مجبور به ترک اردو شد. ستاره سپاهانی‌ها به واسطه تعطیلی لیگ و فیفادی، مستقیما مسیر رشت را در پیش گرفت تا مرخصی خود را در زادگاهش پشت سر گذاشته و در شروع دوباره لیگ بتواند تیمش را همراهی کند.

حالا آقایی‌پور پس از چند روز استراحت به تمرینات سپاهان اضافه شده و ساعتی پیش در تمرین تیمش در زمین آرارات اصفهان شرکت داشت تا رفته رفته آماده حضور در مصاف حساس برابر شارجه شود. البته مشخص است که این بازیکن هنوز آماده حضور در تمرینات گروهی نیست و به صورت انفرادی کارش را دنبال می‌کند.

ملی‌پوش هفتم سپاهان در زمین آرارات! (عکس)

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه