توپ و تور

مشکلات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیگیری شد



مشکلات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیگیری شد

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز شنبه نشست رفع مشکلات تیم بسکتبال پالایشگاه آبادان در سالن اجلاس پالایشگاه آبادان با حضور مسؤولان کشوری و پالایشگاه آبادان برگزار شد.

وی افزود: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پُر افتخار کشورمان است که مطالبه مردم رفع مشکلات کامل این تیم و ماندگاری پُرقدرت در لیگ برتر است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد مدیران عالی وزارت ورزش در آبادان حضور پیدا کردند و برای کمک به تیم‌های ورزشی پالایشگاه رایزنی کردیم.

مولوی تاکید کرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تیم‌های ورزشی لیگی آبادان بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای فقط به قهرمانی فکر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص احتمال شرکت نکردن تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال کشور وجود داشت به صورتی که اعضای تیم و علاقه مندان به بسکتبال در آبادان و خوزستان در بلاتکلیفی به سر می‌بردند، سرانجام با اعلام رسمی باشگاه، این تیم در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت.

لیگ برتر بسکتبال ایران از ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود و نفتی‌ها برای بازی با کاله راهی تهران خواهند شد. «حامد حدادی» اسطوره بسکتبال ایران در پالایش نفت آبادان حضور دارد و هدایت تیم نیز برعهده «حماد سامری» است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه