آخرین اخبار

مشتری پیدا شد: ستاره جنجالی در رادار بارسلونا!


کد خبر : 1966043 |
27 شهریور 1402 ساعت 03:15 |
1K بازدید |

0
دیدگاه

مدیران باشگاه بارسلونا شرایط جیدون سانچو، ستاره مغضوب منچستریونایتد، را به دقت زیر نظر دارند.

مشتری پیدا شد: ستاره جنجالی در رادار بارسلونا!

به گزارش “ورزش سه”، سانچو به دلیل درگیری‌های چند هفته اخیر با اریک تن‌هاخ از سوی مدیران باشگاه منچستریونایتد تنبیه شد و اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد. 

او در حال حاضر به صورت انفرادی مشغول تمرین است و بسیاری معتقد هستند که دیگر قرار نیست به ترکیب شیاطین سرخ برگردد و به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد. 

در حالی که چند رسانه انگلیسی پیش از این از احتمال حضور او در فوتبال عربستان خبر داده بودند، حالا روزنامه اسپورت که به بارسلونا نزدیک است از علاقه مدیران این باشگاه به جذب این بازیکن خبر داده است. 

1920755

این روزنامه مدعی شده که مدیران بارسا شرایط سانچو را با دقت زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که پیشنهادی را برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش‌رو ارائه دهند. 

هرچند این انتقال تنها در صورتی رخ خواهد داد که یونایتد حاضر به فروش قرضی او باشد یا مبلغ مدنظرش برای فروش این ستاره انگلیسی را به شکل قابل توجهی کاهش دهد که کمی دور از انتظار است. 

یونایتد در سال 2021 برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد مبلغ 76 میلیون یورو به بروسیا دورتموند پرداخت کرد و بعید به نظر می‌رسد که حاضر باشد با مبلغ ناچیزی با جدایی او موافقت کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه