آخرین اخبار

تکلیف دو گزینه سرمربیگری استقلال امروز روشن می شود | توافق نهایی تیم لیگ برتری با یک سرمربی؟



به گزارش همشهری آنلاین باشگاه مس رفسنجان برای فصل آینده تمایل دارد با محمد ربیعی مربی موفق خود ادامه دهد اما هنوز نتوانسته رضایت او را برای ادامه کار در این باشگاه جلب کند. در همین راستا جلسات زیادی در چند روز اخیر بین مدیران باشگاه مس و ربیعی برگزار شده که تقریبا بی‌نتیجه بوده است. عمده‌ترین دلیل عدم توافق بین طرفین مشخص نشدن بودجه باشگاه مس برای فصل آینده است. ربیعی خواستار افزایش بودجه و به تصویب رسیدن آن در هیات‌مدیره است. در این مورد با خبر شدیم که اتفاقات مثبتی در دو سه روز اخیر در باشگاه مس رفسنجان رخ داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز تکلیف نهایی ربیعی در این باشگاه مشخص خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد این مربی امروز با مدیران باشگاه مس برای ادامه فعالیت به توافق نهایی دست خواهد یافت.

باشگاه مس رفسنجان در هفته‌ای که گذشت مذاکراتی را هم با ساکت الهامی داشته تا اگر به هر دلیل ربیعی رفتنی شد او را جانشین وی کنند. مورد دیگر درمورد باشگاه مس رفسنجان اینکه اگر ربیعی از این تیم رفتنی شود ممکن است تعداد زیادی از بازیکنان شاخص مس هم رفتنی شوند. 

در خصوص ربیعی و ساکت الهامی گفته می شود این دو مربی از گزینه های استقلال هم هستند و حجت کریمی هم طی اظهارنظری این موضوع را تایید کرده بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه