ورزشی > فوتبال، فوتسال

مدیر فنی بعثت: سامره دنبال ایجاد تشنج است/ داور به رختکن رفت تا صحنه مشکوک را دوباره ببیند!



مدیر فنی بعثت: سامره دنبال ایجاد تشنج است/ داور به رختکن رفت تا صحنه مشکوک را دوباره ببیند!

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و مس کرمان در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک چهارشنبه ۱۸ مهر به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بعثت به پایان رسید. تیم مس کرمان در اواخر نیمه دوم بازی موفق شد دروازه بعثت را باز کند که محمدعلی صلاحی داور پیش از به ثمر رسیدن این گل، خطای مهاجم مس کرمان را اعلام کرد تا گل مردود شود. با این حال صلاحی پس از مشورت با کمک داور، گل را تایید کرد که منجر به اعتراض دو تیم و تماشاگران و ایجاد حواشی زیادی شد.

فرشید استحقاری مدیرفنی باشگاه بعثت در گفت‌و گو با ایسنا در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تیمش مقابل مس کرمان و قضاوت محمدعلی صلاحی اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم حساس بود. تمام کارشناسان پس از دیدن فیلم‌هایی که ارائه دادیم اعلام کردند، قبل از گل مهاجم مس روی مدافع بعثت مرتکب خطا شده است. علی سامره که نتایج ضعیفی در لیگ امسال کسب کرده و همچنین سابقه بدی به عنوان مربی دارد، در رسانه‌ها حواشی زیادی ایجاد کرده است. سرمربی مس قصد دارد با داد و بیداد در رسانه‌ها تشنج ایجاد کند که این موضوع باعث می‌شود تیمشان ضعیف شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا افراد ناشناس با لباس شخصی وارد زمین شدند و داور بازی را تهدید کردند، گفت: شخص ناشناسی با لباس شخصی وارد زمین نشد و تنها اشخاصی که با لباس شخصی به سمت داور بازی رفتند، من و علی نظرمحمدی سرمربی تیم بود. داور بازی قبل از گل سوت را به دلیل خطای مهاجم مس به صدا درآورد و دروازه‌بان ما در جای خود ایستاد. کمک داور نظرش با داور وسط فرق داشت و داور وسط پس از مشورت با کمک داور گل را قبول کرد و پس از آن ما به سمت او رفتیم و به او اعلام گفتیم سوت را برای خطا به صدا درآوردی، پس گل نباید تایید شود. در این صحنه داور چهارم هم با اعضای تیم بعثت هم نظر بود. 

مدیرفنی بعثت ادامه داد: داور بازی برای مشورت با کمک‌های خود به رختکن رفت تا فیلمی که از بغل گرفته شده بود را ببیند و پس از بازدید صحنه به وارد زمین شد و خطای مهاجم مس را گرفت.

سرپرست مس کرمان پیش از این مدعی شد “داور بازی به رختکن رفت و پس از ۲۵ دقیقه توقف به زمین بازگشت و من و علی سامره سرمربی تیم مس را صدا زد و به ما گفت که گل شما سالم بود ولی من را ببخشید و از شما خواهش می‌کنم با من همکاری کنید و کوتاه بیایید و من گل را مردود اعلام می‌کنم.” فرشید استحقاری در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق افتاده یا خیر عنوان کرد: داوری که با تهدید نظر خود را تغییر دهد داور نیست. به غیر از ناظر بازی، ناظر داوران و چهار داور داخل زمین شخصی وارد رختکن نشد و اجازه ورود به رختکن را به کسی ندادیم. تهدیدی صورت نگرفته است. در ورزشگاه نیروهای انتظامی حضور دارد و خطری برای داور وجود نداشت.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه