فوتبال و فوتسال

مدیرعامل استقلال نباید خودسرانه عمل کند/ فینال زودرس در پیش است



نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت: کار استقلال برابر ملوان گره خورده بود و شاگردان نکونام نتوانستند شرایط را برای پیروزی فراهم کنند اما در نهایت روی یک ارسال به گل برتری رسیدند که اتفاق خوبی نیست.

عبداللهی در خصوص عملکرد تیم ملوان بندر انزلی هم گفت: ملوان یک تیم جوان و پرانگیزه بود شاید اگر پنالتی آنها به گل تبدیل می‌شد شرایط برای انها فرق می‌کرد، تیمی که انرژی زیادی داشت، با تمام توان بازی کرد و تلاش می‌کرد استقلال را محکوم به رفتن به دفاع کند اما یک لحظه غلفت و جوانی این تیم باعث شد ملوانی که خوب مقابل این تیم بازی می‌کرد نتواند یک امتیاز را هم کسب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار چهارشنبه آینده استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: به اعتقاد من این دیدار یک فینال زودرس است بازی که می‌تواند به سود تیم‌هایی چون پرسپولیس و گل گهر هم تمام شود سپاهان با تعداد زیادی بازیکن بزرگ و باتجربه به مصاف استقلالی خواهد رفت که نتوانست در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و نکونام تنها شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کرد اما در خرید بازیکنان مدنظر به دلایل مختلف ناکام ماند و حالا مجبور است با همین بضاعتی که دارد به مصاف بهترین تیم لیگ از نظر جذب بازیکن برود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکونام و بازیکنان این تیم هم می‌دانند دیدار سختی پیش رو خواهند داشت به طور حتم آنها برد مقابل ملوان را فراموش کردند و تمام تمرکزشان بر این است که بتوانند با تمرینات خوب و آمادگی کامل به مصاف سپاهان رفته و این تیم را شکست دهند. نکونام مربی باتجربه ای است او می‌داند خط حمله سپاهان فوق العاده است بنابراین باید با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های قبل به میدان برود تا بتواند دست پر از اصفهان به تهران بازگردد.

عبداللهی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه مدیرعامل استقلال خود به جذب بازیکن می‌پردازد و با کادر فنی هماهنگ نیست گفت: انتخاب بازیکن به عهده کادر فنی است. سرمربی تیم باید بر اساس نیازهایش بازیکن جذب کند مدیرعامل باید برای گرفتن بازیکنان مورد نیاز کادر فنی با سرمربی هماهنگ باشد اما نمی‌تواند خودسرانه و بدون اجازه کادر فنی بازیکنی را جذب کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نکونام مرد باتجربه ای است می‌داند چه بازیکنانی را به خدمت بگیرد اگر قرار باشد مدیرعامل این کار را بکند بعید است سرمربی از آن بازیکن استفاده کند. تصمیم نهایی برای جذب بازیکن با سرمربی است چون او باید در آینده پاسخگوی نتایج باشد و به هواداران بگوید چرا و به چه دلیل تیمش نتیجه نگرفته یا به قهرمانی دست پیدا کرده است بنابراین اعتقاد دارم شرح وظایف باید در باشگاه به طور طبیعی انجام شود و هر کسی کار خودش را بکند.

نصرالله عبدالهی در پایان گفت: کادر فنی مسئولیت مستطیل سبز، آمادگی بازیکنان و نتایج خوب را بر عهده دارد و کادر مدیریتی هم باید مشکلات مالی، هماهنگی کارهای تیم و هماهنگی برای جذب بازیکن با کادر فنی را داشته باشد. اگر این شرح وظیفه انجام شود استقلال به آرامش خواهد رسید و همه چیز سر جای خودش خواهد بود در غیر این صورت شرایط بحرانی خواهد شد تیم تمرکزش را از دست خواهد داد و نمی‌تواند نتیجه مطلوب را مقابل حریفان کسب کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه