فوتبال و فوتسال

ثبت قرارداد بازیکنان تراکتور ممنوع شد/ دردسر جدید برای تیم تبریزی



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، با مشکلاتی مواجه شده که ممکن است حضور این تیم در هفته اول لیگ را با مشکل مواجه کند.

امروز دوشنبه عنوان شد به دلیل بدهی باشگاه تراکتور با گوستاوو بازیکن خارجی سرخپوشان تبریزی، پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شده است. به دنبال انتشار این خبر باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد طلب این بازیکن برزیلی پرداخته شده است و این تیم مشکلی برای دریافت کارت بازی ندارد.

اما این پایان ماجرا نبود و سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه ای خبر جدیدی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: «جلسه کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی در ساعت ۱۱ صبح مورخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور با حضور اعضا برگزار گردید.

با توجه به مکاتبه فیفا در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ مطابق با روز جمعه مورخ ۱۳ مرداد مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه و با نظر به اینکه باشگاه تراکتور یک روز بعد از بسته شدن پنجره توسط فیفا مدارک و قراردادهای بازیکنان جدید خود را به سازمان لیگ ارائه نموده است بنابراین تا اعلام رفع مسدودی پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر برای بازیکنان جدید خود را ندارد.»

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، محمد نادری و عارف آغاسی و عارف رستمی بازیکنان جدید تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی هستند که حالا نمی‌توانند برای تیمشان بازی کنند.

‌تیم فوتبال تراکتور تبریز ساعت ۱۹ پنجشنبه هفته جاری میهمان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هستند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه