آخرین اخبار

خیال پرسپولیس با خرید این ستاره ملی پوش راحت شد



به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در شرایطی دو پیروزی مشابه یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور به دست آورده که نکته مهم در کنار کسب ۶ امتیاز برای شاگردان یحیی گل‌محمدی، سپری کردن دو هفته ابتدایی بدون گل خورده است و بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان به خط دفاعی در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده.

کنعانی‌زادگان که طی دو سال اخیر نمایش درخشانی در خط دفاعی الاهلی قطر داشت و فصل گذشته نیز در کنار انجام ۲۱ بازی، آمار جالب توجه ۶ گل زده را به ثبت برساند و یکی از بهترین مدافعان لیگ ستارگان قطر بود و در تیم ملی نیز عملکرد کم‌اشتباهی داشت، در شرایطی به پرسپولیس آمده که هر دو بازی را با موفقیت در بسته ماندن دروازه تیمش پشت سر گذاشته است.

قابل انتظار بود که بازگشتش به خط دفاعی پرسپولیس، آرامش را به عقب زمین برمی‌گرداند و پس از عملکرد کم‌نقص در هفته اول مقابل آلومینیوم اراک که نگذاشت دروازه سرخ‌پوشان باز شود، در بازی حساس تراکتور نیز بهترین بازیکن زمین بود.

کنعانی‌زادگان با قُلدری و قدرت بدنی بالای خود بارها مانع از پیشروی مهاجمان تراکتور شد و با توپ‌گیری نگذاشت آنها کاری از پیش ببرند. نجات دروازه و پاس برای نظم دادن به بازی تیمش از زمین خودی بخش دیگری از عملکرد کنعانی بود که پاس گل تماشایی و ۵۰ متری او به پشت مدافعان حریف نیز بازی خوب او را در تبریز تکمیل کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه