آخرین اخبار

محمود داهود از هم‌تیمی‌اش تمجید می‌کند:/ مرموش تقریباً به خوبی هالند است!


به گزارش “ورزش سه”، محمود داهود در دوران حرفه‌ای خود تیم‌های مختلفی داشته و در کنار بسیاری از ستاره‌های برتر بازی کرده است. یکی از آن‌ها اکنون یک چهره مطرح و محبوب است که مرتباً با باشگاه خود به عناوین مختلف دست پیدا می‌کند: ارلینگ هالند در منچسترسیتی.

داهود دو سال را با این بازیکن نروژی در دورتموند گذراند تا اینکه هالند در سال 2022 به منچسترسیتی رفت. حالا این هافبک که در پایان آگوست به فرانکفورت ملحق شده، با یک مهاجم بااستعداد دیگر هم‌تیمی شده است: عمر مرموش.

این مهاجم مصری در حال حاضر به عنوان بهترین گزینه بوندس‌لیگا شناخته می‌شود و تاکنون هشت گل پس از شش بازی برای آینتراخت به ثمر رسانده است.

حتی هالند هم در هر شش بازی اول خود در دورتموند این تعداد گل به ثمر نرسانده بود: 5 گل در سال 2020، 7 گل در سال 2021.

محمود داهود از هم‌تیمی‌اش تمجید می‌کند:/ مرموش تقریباً به خوبی هالند است!

و به همین دلیل وقتی از داهود سوال شد، او مرموش را با هالند مقایسه کرد. داهود گفت: “در ضربات پایانی و قدرت گلزنی، او شبیه به ارلینگ هالند است، بله دقیقا به خوبی او نیست، اما خیلی به توانایی‌های هالند نزدیک است. و از نظر قدرت بدنی و تکنیک هم تقریباً به اندازه هالند عالی است. بنابراین عمر کیفیتی باورنکردنی دارد.”

او همچنین معتقد است که ایگور ماتانوویچ 21 ساله هم آینده درخشانی دارد. داهود درباره هم تیمی جوان خود گفت: “او با وجود اینکه هنوز به کمی پیشرفت نیاز دارد، خیلی خوب است. به نظر او بازیکن بسیار خاصی است. بازیکن هیجان انگیزی است و به نظر امکان دارد که خیلی بهتر هم شود.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه