آخرین اخبار

متئو گابیا:/ انتظار تماس برای دعوت به تیم ملی ایتالیا را نداشتم!


به گزارش “ورزش سه”، متئو گابیا مدافع وسط ۲۴ ساله میلان در کنار میشل دی گرگوریو، نیکولو پیسیلی و دنیل مالدینی چهار بازیکنی هستند که برای نخستین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شدند و فرصت ویژه درخشش با پیراهن آتزوری را به دست آورده‌اند.

جالب آنکه گابیا در گفت‌وگو با فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی پدر دنیل هم تیمی جدیدش در تیم ملی ایتالیا را به عنوان اسطوره دوران کودکی خود معرفی کرده است. او در این مورد گفت: “زمانی که‌ در آکادمی میلان بودم، آرزوی تماشای بازی پائولو مالدینی و دنیله ده‌روسی را داشتم. آنها در میانه میدان جزء بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا به حساب می‌آیند.”

همه بازیکنان جدیدالورود تیم ملی ایتالیا، به رسم دیرینه باید در نخستین جلسه تمرینی و در اتاق غذاخوری روی یک صندلی بروند و به دلخواه آهنگی‌ را در حضور سایر بازیکنان بخوانند که گابیا شعار معروف باشگاه میلان را انتخاب کرد و خواند. او در این مورد گفت: “آواز خواندن یکی از بهترین ویژگی‌های من نیست. آهنگی که خواندم، همان شعار معروف هواداران میلان است که همواره در ورزشگاه می‌خوانند و در ذهن من حک شده است چرا که آن را خیلی دوست دارم.”

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس روز گذشته خود به تمجید از عملکرد دفاعی گابیا و بازی‌سازی خوب او در میلان پرداخت. گابیا در واکنش به صحبت‌های اسپالتی افزود: “از شنیدن سخنان او بسیار خوشحال شدم. این تعریف‌ها اعتماد به نفس من را دوچندان کرد.

متئو گابیا:/ انتظار تماس برای دعوت به تیم ملی ایتالیا را نداشتم!

راستش روزی که با من برای حضور در تیم ملی تماس گرفته شد را هرگز‌ فراموش نمیکنم. انتظار آن تماس را نداشتم و باورش‌ برایم خیلی سخت و البته شیرین بود. ضمن آنکه من برای اولین بار است که اسپالتی را از نزدیک میبینم و باید بگویم که او واقعا تاثیر خوبی روی من گذاشت.”

گابیا در پایان در پاسخ به اینکه چقدر امید دارد تا اولین بازی ملی را در لیگ ملت‌های اروپا تجربه کند گفت: “خیلی به این مورد فکر نکردم. امیدورام در یکی از این دو دیدار، اولین بازی ملی خود را تجربه کنم. اما در نهایت تنها یک چیز برای همه مهم به حساب می‌آید و آن هم پیروزی ایتالیاست.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه