ورزشی > کشتی، رزمی

مبارزه نیک سرشت برای برنز جودوی جوانان جهان/ موحد و مظلوم حذف شدند



مبارزه نیک سرشت برای برنز جودوی جوانان جهان/ موحد و مظلوم حذف شدند

به گزارش ایسنا، در جریان سومین روز از مسابقات قهرمانی جودوی جوانان جهان در تاجیکستان، علیرضا نیک سرشت در ۱۰۰- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت اما محمد مهدی مظلوم و امیر عباس موحد در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

علیرضا نیک سرشت نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست‌، مقابل کندرسی از مجارستان به برتری رسید. وی سپس نماینده تاجیکستان را با ضربه فنی شکست داد اما در سومین مبارزه مقابل نوزومومیکی از ژاپن شکست خورد و راهی گروه بازنده‌ها شد. نیک سرشت در گروه بازنده ها برابر کوبیاک از لهستان به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد. نیک سرشت برای کسب مدال برنز مقابل اژدر باقراف از آذربایجان می‌رود.

️امیرعباس موحد نماینده ورن ۱۰۰+ کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه به مصاف «هوانگ» از چین تایپه رفت و صاحب برتری شد اما در دومین مبارزه مقابل حریف خود از رومانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

محمدمهدی ️مظلوم دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست تاباروف از تاجیکستان را شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل حریف خود از گرجستان شکست خورد و او نبز از دور رقابت ها کنار رفت.

️این دوره از مسابقات با حضور ۵۳۶ جودوکا از ۶۷ کشور به میزبانی شهر دوشنبه پیگیری میشود که صبح امروز دو نماینده کشورمان  به مصاف حریفان خود رفتند.
پیش از این الیاس پرهیزگار و امیرعباس چوپان دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها نیز با شکست در همان مبارزه نخست از دور رقابت ها حذف شدند.

تیم ملی جودوی ایران با پنج نماینده در این رقابت ها حاضر شد.

ایوب رستمی هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا