آخرین اخبار

ماموریت ویژه برای فرشاد فرجی برابر السد قطر


به گزارش “ورزش سه،” مصدومیت ایوب العملود باعث شد تا فرشاد فرجی کیفیت خود را به رخ گاریدو بکشد و بتواند جایگاه مناسبی در ترکیب این تیم برای خود شکل دهد.

با این حال اکنون در آستانه بازی با السد قطر و با توجه به مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان، احتمالا فرشاد فرجی با ماموریت جدیدی مواجه باشد و باید در کنار دیگر زوج قلب دفاعی، در این پست برابر حریف کار را دنبال کند.

پرسپولیس در حال حاضر در پست دفاع میانی و با توجه به مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و همچنین فرشاد فرجی را به عنوان نفرات باتجربه در اختیار دارد. پورعلی گنجی با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر در تمرینات گروهی حضور یافته و دقایقی نیز مقابل چادرملو به کار گرفته شد. با این حال با توجه به دوری او از تمرینات گروهی و بازی، شاید گاریدو در این بازی حساس به فرشاد فرجی این بار در قلب دفاعی اعتماد کند و بعد از نمایش موفق این مدافع مازنی در سمت راست، این بار او را در پست تخصصی‌اش و برابر حریف قدرتمند قطری به کار بگیرد.

باید دید فرجی در صورت جلب اعتماد گاریدو، برابر السد قطر قادر خواهد بود شرایط را در روزهای غیبت کنعانی زادگان و در رقابت با پورعلی گنجی و گولسیانی به سود خود شکل دهد یا خیر.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه