استانها > لرستانفوتبال و فوتسال

مارکو: هجومی بودن سبک من است/ اعتماد به نفس خوبی داریم



مارکو: هجومی بودن سبک من است/ اعتماد به نفس خوبی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در سخنانی اظهار داشت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است و ما قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم. گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده است و دفاع بسیار قوی دارند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: از طرفی هم ما بازی قبلی را باختیم ولی درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم. بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند.

اورلیو اضافه کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند، کم کم و به تدریج دارم یک تغییراتی را در روش بازی اعمال می‌کنم و واکنش بازیکنان خیلی مثبت بوده است.

وی توضیح داد: ما اعتماد به نفس خوبی داریم که یک بازی خوب را فردا داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم که فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. ما می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و من فهمیدم که هدف فوتبال این است که گل بزنیم.

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه هم گفت: می‌دانید که پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است که این موقع از سال بازیکن باکیفیت که آزاد باشد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همیشه من به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانیم این تغییرات را ببینیم.

در حال تکمیل است…

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه