فوتبال و فوتسال

ماجدی با فوتبال تهران بیگانه نیست/ باید به استعدادیابی توجه شود



به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا براتی سرپرست سابق هیأت فوتبال استان تهران پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت که به انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان رئیس جدید ختم شد، اظهار داشت: از اصحاب رسانه و تمامی عزیزانی که در این مدت به من کمک کردند کمال تشکر را دارم و امیدوارم فوتبال تهران حرکت رو به رشد خود را ادامه دهد.

او ادامه داد: از همان ابتدا هم به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفته بودم که خود را نامزد ریاست هیأت نخواهم کرد و تنها به دلیل اینکه قانون اجرا شود چند ماهی سرپرست فوتبال تهران بودم. از همان روزی هم که به عنوان سرپرست انتخاب شدم به مسئول خزانه داری اطلاع دادم که هیچ حقوق و پاداشی برای لحاظ نشود. هیأتی که پیش از این انتقادات زیادی به آن وارد می‌شد همه امروز مشاهده کردند که چه قدر روی اصول توانستیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم. اگر دست من بود همان ۲، ۳ ماه اولی که سرپرست شده بودم انتخابات را برگزار می‌کردم.

براتی افزود: میرشاد ماجدی با فوتبال تهران بیگانه نیست و در همین هیأت پیش از این مسئولیت داشته است. همه مسائلی که به نظرم مهم می‌آمد را در مجمع بیان کردم. ساختار هیأت فوتبال تهران و باشگاه‌ها باید بازنگری شود. باید به تیم‌های پایه توجه بیشتری کرد همچنین استعدادیابی در بخش داوری خیلی مهم است چون فقر داوران جوان را در تهران شاهد هستیم و نمی‌توانیم برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

او در پایان گفت: از تمام نامزدهای انتخابات تشکر می‌کنم که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردند. امیدوارم نحوه اجرای انتخابات این مجمع برای سایر نهاد هم الگو شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه