آخرین اخبار

لوپز: باید آماده چالش بزرگ با ایران باشیم


به گزارش “ورزش سه”، مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر، پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل قرقیزستان در ورزشگاه الثمامه در هفته سوم دور سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2026، از عملکرد تیمش ابراز خرسندی کرد.

او در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت: “تیم ما از ابتدا با هدف پیروزی وارد میدان شد و موفق شد برتری خود را بر حریف در همان ابتدای بازی تحمیل کند. ما توانستیم بازی را در کنترل خود درآوریم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا نتیجه‌ای مثبت به دست آورند.”

او اضافه کرد: “کسب سه امتیاز در این مرحله حساس از مقدماتی بسیار مهم است. هدف ما در هر بازی این است که هیچ امتیازی را از دست ندهیم و برای دستیابی به نتایج مثبت، نهایت تلاش خود را می‌کنیم. مسیر دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با جدیت به هر مسابقه نگاه کنیم.”

مارکز لوپز همچنین تاکید کرد که هنوز چند بازی دیگر در این مرحله از مقدماتی باقی مانده و تیمش باید با تلاش بیشتر، امتیازهای لازم برای رقابت جدی جهت کسب یکی از دو سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی از این گروه را جمع‌آوری کند.

لوپز: باید آماده چالش بزرگ با ایران باشیم

او درباره دیدار بعدی تیمش گفت: “ما مقابل تیم ملی ایران بازی سخت و بسیار مهمی خواهیم داشت و باید آماده این چالش بزرگ باشیم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه