توپ و تور

گیتی‌پسند ۲۷ _ زغال سنگ ۲۷ / کامبک گیتیزن‌ها کامل نشد



به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال گیتی‌پسند بعدازظهر دوشنبه از ساعت ۱۶ در سالن سجادی مقابل زغال سنگ طبس صف آرایی کرد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲۷ بر ۲۷ تمام شد.

اعلام اسامی بازیکنان تیم هندبال گیتی‌پسند:

علی سعیدی، حسین حیدریان، ساسان صادقی، متین قادریان، علی حیدریان، علی صادقی، رضا عزتی، علی شیرانی، سید علی موسوی، امیدرضا سرپوشی، علیرضا دادوند، علیرضا پیرزاده و سعید علوی.

سرمربی: کیوان صادقی

اعلام اسامی بازیکنان بازیکنان تیم هندبال زغال‌سنگ طبس:

عادل اسدی، احسان قاسمی، مسلم کاظمی، علی هرتمنی، حمیدرضا رجایی، مهدی موسوی، کیانوش پالاد، محمدرضا مددی، جواد کاظمی، سید ابوالفضل افضل نیا، مجید غلامی، سیدرضا شجاعی، مصطفی شیرازی، محسن کرمیان، مجید سنجری‌پور و سعید پورقاسمی.

سرمربی: محمدرضا جعفرنیا

نیمه اول: گل اول این دیدار برای تیم زغال سنگ طبس به ثمر رسید، شاگردان صادقی در دقیقه ۳ مسابقه را به تساوی کشاندند. زغال سنگ بازی بهتر و هماهنگ‌تری ارائه می‌دهد. گیتی‌پسند ۴ گل عقب افتاده و کیوان صادقی سیستم پاور پلی را در زمین اجرا می‌کند. وقت استراحت برای گیتیزن‌ها اعلام شد، اختلاف گل را مشکی‌پوشان گیتی‌پسند به عدد دو کاهش دادند. روی یک صحنه سه نفر از بازیکنان زغال سنگ و یک نفر از بازیکنان گیتی‌پسند خطای دو دقیقه دریافت کردند. بازی در دقیقه ۱۵ با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع زغال سنگ است، بازی خوب طبسی‌ها ادامه دارد و اجازه نمی‌دهند گیتی‌پسند اختلاف گل را جبران کند. زغال سنگ باوجود اینکه جلو است، اما از سیستم پاورپلی استفاده می‌کند. شاگردان صادقی به هر شکلی است تفاضل را کم می‌کنند. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به نفع زغال سنگ تمام شد.

نیمه دوم: گیتی‌پسند به دنبال جبران گل‌های خورده است، بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ به نفع زغال سنگ است. شاگردان صادقی در نیمه دوم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با جبران گل‌های خورده یک گل هم جلو افتادند. بازی پایاپای پیش می‌رود، سرپوشی در این دقایق عملکرد تأثیر گذاری درون دروازه گیتی‌پسند داشته است. در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ تمام شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه