آخرین اخبار

لایک گلر باتجربه ایرالکو به فرار از خاطرات تلخ


به گزارش “ورزش سه”، احسان مرادیان که با سابقه بازی در فولاد و صنعت نفت راهی تراکتور شده بود، پس از آنکه علیرضا بیرانوند جذب این تیم شد و حسین پورحمیدی نیز برگشت، متوجه شد که شانس حضورش در زمین بسیار پایین است و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری با تیم تبریزی گرفت.

البته او خیلی منتظر ماند و دو سه روز بعد با یکی از تیم‌های خواهانش به توافق رسید و با قراردادی دو ساله به آلومینیوم اراک پیوست. او هفته اول را از دست داد اما از هفته دوم مشکلی برای همراهی تیم جدیدش نداشت.

با این حال مجتبی حسینی که در هفته اول از محمد خلیفه 19 ساله استفاده کرده بود، در هفته‌های بعدی نیز از همین دروازه‌بان استفاده کرد و حتی باخت به پرسپولیس و مس رفسنجان هم حسینی را متقاعد نکرد روی خط دروازه تیمش تغییر ایجاد کند.

با توجه به اینکه خلیفه توانسته در 4 بازی از 7 بازی فصل جدید دروازه خود را بسته نگه دارد، کار احسان مرادیان برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت است و او باید در تمرینات ایرالکو تلاشی بیش از پیش از خود نشان دهد. قطعا احسان خودش هم دوست ندارد برای دومین فصل پیاپی شرایطی که در تبریز تجربه کرده بود را بخواهد در اراک هم تجربه کند. او در تصاویری که از تمرین شاگردان حسینی مخابره شده نشان داده روحیه بالایی دارد و باید دید این ظاهر او در عمل به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه