آخرین اخبار

لئوناردو بونوچی: / مسی و رونالدو نه، دووان زاپاتا کابوس من بود!


به گزارش “ورزش سه”، لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که انتهای فصل گذشته و در ۳۷ سالگی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا در مورد شرایط این روزهای سری آ و همچنین سرسخت ترین مهاجمانی که مقابل آنها بازی کرده صبحت کرد.

ابتدا از بونوچی درخصوص قهرمان احتمالی این فصل سری آ و مدعیان اصلی پرسیده شد که او پاسخ داد: “واقعا از حالا نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ناپولی با آنتونیو کونته را تیم بسیار خوبی دیدم. حتی پیش از شروع فصل هم گفته بودم که آنها یکی‌ از مدعیان اصلی خواهند بود‌. با خریدهایی همچون روملو لوکاکو که در تابستان انجام دادند، چهره یک تیم خطرناک را به خود گرفتند و من از عملکرد آنها تا پایان هفته هفتم اصلا تعجب نکردم.

به‌نظرم ناپولی، اینتر و یوونتوس سه تیمی هستند که برای قهرمانی رقابت می‌کنند. بعد از این سه تیم،‌ لاتزیو و آتالانتا را در رتبه‌های بعدی و میلان را در رتبه ششم می‌بینم. ضمن آنکه فصل جذابی را می‌بینیم و تیم‌ها فاصله نزدیکی به یگدیگر دارند.”

بونوچی سپس در پاسخ به این سوال که کدام یک از مهاجمانی که مقابل آنها بازی کرده بیشتر از همه او را در خط دفاع اذیت کرده‌اند پاسخ داد: “خب من مقابل برترین مهاجمان دنیا از جمله کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، دیدیه دروگبا، فرناندو تورس و بسیاری دیگر از مهاجمان مطرح بازی کردم. اما اگر بخواهم بگویم از کدام یک از آنها بیشتر از همه ترس داشتم، باید نام دووان زاپاتا را بیاورم.

باور کنید قبل از بازی‌هایی که مقابل آتالانتا داشتیم، از ترس زاپاتا خوابم نمی‌برد. قدرت بدنی و سرعت بالای او برای من مثل کابوس بود. امیدوارم زودتر از بند مصدومیت رها شود. او یک مهاجم بسیار کامل است.”

لئوناردو بونوچی: / مسی و رونالدو نه، دووان زاپاتا کابوس من بود!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه