اجتماعی > جامعه، شهری

بهره‌برداری از مجموعه تجاری فرهنگی رواق در اراضی عباس آباد



به گزارش ایسنا، سید محمد حسین حجازی در آیین افتتاح مجتمع تجاری فرهنگی رواق در قالب صد و پانزدهمین پویش امید و افتخار گفت: خوشحالم اراضی عباس‌آباد با برنامه‌ای مدون و از پیش تعیین شده طبق زمانبندی عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان را بیشتر کرده است که این مهم با حمایت شهردار تهران و مجموعه مدیریت شهری محقق شده است.

وی ادامه داد: مجموعه بی‌دفاع شهری در اراضی عباس‌آباد وجود دارد که براساس زمانبندی خاص پیشنهاد اجرای طرح در آنها در هیات‌ مدیره شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد مطرح شد. فضایی که در گذشته بازار گل سابق قلمداد می‌شد مشکلات امنیتی را برای شهروندان به لحاظ ایجاد فضای بی‌دفاع شهری ایجاد کرده بود و از سوی دیگر قرارداد ترکمنچای در آنجا بسته شده بود. بر همین اساس طبق مصوبه هیات مدیره شرکت مزایده و فراخوانی گذاشته شد تا سرمایه گذاران طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد ادامه داد: چند مجموعه سرمایه‌گذار مذاکراتی را انجام دادند و نهایتا خودمان به یک ایده و طرح رسیدیم و طبق زمانبندی عمل کردیم. از سوی دیگر با توجه به این‌که در اراضی عباس‌آباد هر طرحی که قرار باشد اجرا شود باید مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری را اخذ کند این کار برای مجموعه رواق انجام می‌شود.

حجازی تاکید کرد: در این مجموعه بخشی به فضاهای سینمایی و فرهنگی اختصاص داده شد و در این فضا به اقتصادی که برای پیمانکاران ایجاد شده قطعا منجر به ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد. بی‌تردید اراضی عباس‌آباد و مجموعه‌های همجوار آن باید به درآمد شهرداری تهران کمک کنند. شهردار تهران از این مجموعه بازدید و تاکید داشتند که این مجموعه هر چه زودتر در چرخه خدماتی به شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه