آخرین اخبار

قطر قهرمان دو دوره جام ملتها و احترام برانگیز است/ قلعه‌نویی: انتقام نه، می‌خواهیم از بازی لذت ببریم


به گزارش “ورزش‌سه”، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با قطر در چارچوب دور چهارم رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی که قرار بود به میزبانی ایران در مشهد برگزار شود، اما با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز آینده در دوبی برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اجازه بدهید در ابتدای این نشست هم از کشور امارات و هم باشگاه شباب الاهلی تشکر کنم بابت میزبانی‌.

او درباره شرایط فنی بازی روز آینده هم گفت: شرایط جدولی خاص است. به امید خدا اگر فردا سه امتیاز بازی را بگیریم و با همین هدف پا به مسابقه می‌گذاریم، تقریبا راه صعود پله پله هموار می‌شود؛ با توجه به شرایط جدولی.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط فنی تیم ملی قطر هم اینگونه اظهارنظر کرد: از تیم ملی قطر هم شناخت کامل داریم؛ تیمی است که فوتبال را خیلی بابرنامه بازی می‌کند. در انتقال تیم بسیار خطرناکی است. چند ماه قبل در جام ملت‌ها بازی کردیم. اعتقادم این است که بازیکنان ما در آن بازی خیلی خوب بازی کردند، اما بدشانسی گریبانگیر ما شد و نتوانستیم به فینال صعود کنیم. این بازی اما شرایط خاص خودش را دارد.

امیر قلعه‌نویی سپس درباره بازی قبلی برابر ازبکستان هم گفت: جا دارد از بازیکنانم به خاطر بازی قبل نهایت تشکر را داشته باشم. فیلم این بازی را چند بار دیده‌ایم. بچه ها مخصوصا در ساختار دفاعی در آن جو خیلی با برنامه کار کردند و وظایفی که به آنها محول کرده بودیم انجام دادند. 

سرمربی تیم ملی ایران سپس به صورت جزئی از تغییرات احتمالی در ترکیب تیم ملی گفت: ما از هر نظر آماده بازی با قطر هستیم. احتمالا تغییراتی خواهیم داشت که برخی از آنها اجباری است و برخی هم به خاطر مسائل تاکتیکی.

ادامه دارد…

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه