آخرین اخبار

فکری: در استقلال خیلی اذیت شدم


به گزارش “ورزش سه”، مس شهر بابک امروز در هفته سوم لیگ یک با نتیجه یک بر صفر مقابل آریو اسلامشهر شکست خورد. محمود فکری که هدایت مس را برعهده دارد در نشست خبری بعد از بازی گفت:
«به تیم آریو بابت بردی که به دست آورد تبریک می‌گویم. بازی خوب و پر برخوردی بود و می‌توانستیم از آن امتیاز بگیریم. طوری نیامدیم که بازنده شویم. بیشتر خلق موقعیت کردیم و حریف نیز از فرصتی که گیرش آمد خوب استفاده کرد. بازی سرعت خوبی داشت و انتظار داشتیم از آن امتیاز بگیریم. شاید لازم است روی شخصیت تیمی خودمان بیشتر کار کنیم. در دو بازی قبلی حریف را کنترل کردیم، ولی در این بازی خیلی راحت اجازه دادیم حریف خودش را به دروازه ما نزدیک کند و ضربه آخر را بزند. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری ارائه دهیم.»

او صحبت‌هایش درباره شرایط تیم مس شهربابک را اینطور ادامه داد: «بالاخره نواقص وجود دارد. تیم مس شهر بابک تازه تاسیس است و زمان لازم است تا به شرایط مطلوب برسد. امسال هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر نیست. قبلا هم گفتم که باشگاه به دنبال آماه کردن زیرساخت است و ما هم باید به جوانان رده پایه توجه کنیم. لیست تیم ما هنوز کامل نیست.»

ویدئو: 353898

فکری به این سوال که “آیا بازیکن باکیفیت و شناخته شده جذب خواهند کرد یا خیر؟” پاسخ داد: «بودجه ما اجازه نمی‌دهد ستاره جذب کنیم. انشاالله با یکدلی بیشتر این نواقص را برطرف می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که نسبت به سال‌های قبل رتبه بهتری کسب کنیم و در کنارش زیرساخت آماده کنیم و به جوانان بها دهیم و از بازیکنان بومی بیشتر استفاده کنیم. نیاز داریم از طرف مردم شهر نیز بیشتر حمایت شویم.»

او که چند فصل پیش هدایت تیم استقلال را برعهده داشت، در خصوص شرایط این تیم پیش از دربی عنوان کرد: «استقلال به آرامش بیشتری نیاز دارد. باید تعامل بیشتری بین کادر فنی و مدیریت شکل بگیرد. همین تیم در فصل گذشته مدعی قهرمانی بود. فکر می‌کنم فضای هواداری استقلال را خوب بر هم می‌ریزند و هواداران هم وارد این بازی می‌شوند. یار دوازدهم استقلال گاهی اوقات آنطور که باید عمل نمی‌کند. با تزریق آرامش استقلال در قامت مدعی ظاهر می‌شود. از برخی پیشکسوتان تقاضا داریم برای نشان دادن خودشان از جایگاهی که دارند سوء استفاده نکنند. کادر فنی فعلی هم خودش را ثابت کرده و می‌تواند نتیجه بگیرد.»

فکری درباره اتفاقاتی که برای خودش در این تیم افتاده نیز گفت: «من در استقلال به اندازه کافی اذیت شدم و همه چیز را به خدا واگذار کرده‌‎ام.»

وی به برگزاری دربی در اراک نیز اینطور واکنش نشان داد: «در مجموع خیلی بد است که تهران یک استادیوم خوب نداشته باشد و دربی خارج از تهران برگزار شود. قبلا هم گفته بودم که چرا ما باید قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم؟ موفقیت همینطوری اتفاق نمی‌افتد. چه زیرساخت مناسبی داریم؟ برای موفقیت همه ارکان باید درست کار کنند.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه