آخرین اخبار

فوتبال ایران امیدوار به این زوج پر انگیزه (عکس)


کد خبر : 1942588 |
18 خرداد 1402 ساعت 04:30 |
358 بازدید |

0
دیدگاه

برای قهرمانی در آسیا و راهیابی به المپیک

طرفداران فوتبال در ایران امیدوار به درخشش امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی در پست سرمربیگری تیم‌های ملی و المپیک هستند.

فوتبال ایران امیدوار به این زوج پر انگیزه (عکس)

به گزارش “ورزش سه” اولین تجربه رضا عنایتی در تیم المپیک ایران برابر کسی رقم خورد که انتخابش برای نیمکت امیدهای ایران را مدیون حمایت‌های اوست.

حالا طرفداران فوتبال در ایران امید زیادی به امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی برای شکستن طلسم‌های قفل شده به پای پرطرفداراترین ورزش کشور دارند.

1884394

قلعه‌نویی در تیم ملی نسلی را در اختیار دارد که می‌تواند همراه با آن‌ها به ۴۷ سال قهرمان نشدن در قاره کهن پایان دهد. آخرین قهرمانی ایران در آسیا مربوط به سال ۱۳۵۵ است و بعد از آن هیچگاه جام قهرمانی به تهران نیامده.

اما حالا شرایط فراهم است و می‌توان به شکست قدرت‌های برتر فوتبال آسیا فکر کرد. هر چند که لقب غیرقابل پیش‌بینی‌ترین ورزش به فوتبال می‌رسد و ممکن است اتفاقات مختلف، سرانجام خاطره‌ای تلخ را بسازد.

1884396

از طرف دیگر رضا عنایتی نیز نسلی خوب در اختیار دارد و با اتکا به نیروی جوانی و انگیزه می‌تواند طلسم ۵ دهه‌ای عدم راهیابی به المپیک را باطل کند. آن‌ هم با بازیکنی که از همین حالا لقب لژیونر و ستاره‌های لیگ برتری را به دوش می‌کشند و می‌توانند عصای دست سرمربی جوان اما با تجربه و پر از انگیزه خود باشند.

شاگردان قلعه‌نویی و عنایتی، چهارشنبه عصر در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هفته آینده عازم خارج از ایران هستند. تیم ملی به قرقیزستان می‌رود تا در تورنمنت کافا حاضر باشد و تیم امید هم با سفر به عراق در مسابقات غرب آسیا شرکت می‌کند.

1884395

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه