ورزشی > جهان ورزش

فلیک پس از در هم کوبیدن بایرن: مهارتمان بیشتر از این است



فلیک پس از در هم کوبیدن بایرن: مهارتمان بیشتر از این است

به گزارش ایسنا، بارسلونا عملکرد درخشانی در دیدار برابر بایرن مونیخ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت. آبی‌اناری‌ها در این بازی خانگی با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسیدند تا با روحیه و انگیزه بالایی خود را آماده ال کلاسیکو کنند.

به نوشته مارکا، فلیک بعد از بازی گفت: کاملا خوشحال و راضی هستیم. هم از نمایش تیم و هم از کسب سه امتیاز. بازی زیبایی بود. بعد از گل نخستی که به ثمر رساندیم ۱۰ – ۱۵ دقیقه به مشکل خوردیم و بایرن مونیخ فشار آورد. آنها عملکرد خوبی داشتند و شایسته گل تساوی هم بودند. بعد از گل تساوی که دریافت کردیم دوباره شجاعت خود را نشان دادیم و تیم برتر میدان شدیم.

او ادامه داد: ما یک تیم جوان داریم و بسیار مهم است که در چنین بازی بزرگی به خود بیاید و اینگونه به پیروزی برسد. ما مهارت‌های بیشتر از این را هم داریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی به بازی بهتر و بهتر شویم. این هدف ما است. این نتیجه عملکرد لاماسیا است که بازیکنان جوان و بااستعدادی را پرورش می‌دهد. همه به خوبی کیفیت چنین بازیکنان جوانی را می‌بینند.

فلیک درباره زیبایی گل‌هایی که تیمش به ثمر می‌رساند، گفت: این باور نکردنی است. من تیم بسیار خوبی دارم. بازیکنان باورنکردنی هستند. من هرگز پیش از این بازیکنی مثل رافینیا را نداشته‌ام. او به شکل باورنکردنی انعطاف پذیر است چه با توپ و چه بدون توپ. سرعت این بازیکن بسیار بالا است. هر تیمی به چنین بازیکنی نیاز دارد و بسیار خوشحالم که تیم ما هم چنین بازیکنی را دارد.

سرمربی آلمانی بارسلونا در پایان گفت: بایرن مونیخ هم تیم خوبی دارد و می‌تواند روزهای خوبی را تجربه کند. وقتی در چنین بازی بزرگی به پیروزی می‌رسید باید هم جشن بگیرید و خوشحال باشید. این پیروزی باعث می‌شود تا با روحیه بالایی به استقبال ال کلاسیکو برویم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه