آخرین اخبار

فلیک نقطه مقابل ژاوی: برای من بازیکن نخرید!


به گزارش “ورزش سه”، هانسی فلیک در تابستان امسال به عنوان جانشین ژاوی هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و توانسته است عملکرد بسیار خوبی را هم داشته باشد و نتایج درخشانی را با این تیم در رقابت‌های لالیگا به دست آورد و صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را از آن خود کند.

ژاوی در حالی در پایان فصل گذشته از هدایت بارسا برکنار شد که درگیری او با مدیران این باشگاه از جمله خوان لاپورتا و دکو به دلیل نخریدن بازیکنان مد نظرش و مشکلات مالی در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم کاملاً علنی بود و همه از آن خبر داشتند.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا پیش از این مدعی شده بودند که یکی از دلایل اصلی انتخاب فلیک و رابطه خوب با مدیران بارسا این است که او اصرار زیادی روی جذب بازیکنان جدید ندارد و می‌داند که محدودیت‌های بسیاری از نظر مالی گریبان‌گیر این باشگاه شده است و باید تیمش را با بازیکنانی که در اختیار دارد پیش ببرد.

پیش از این شایعاتی درباره علاقه دکو به جذب یک هافبک دفاعی برای بارسا به گوش می‌رسید اما روزنامه اسپورت مدعی شده است که فلیک مدیران بارسا را از جذب بازیکنی در این پست منصرف کرده است. او به آنها اعلام کرده که تیمش در این پست قابلیت‌های بالایی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم در اختیار او هستند و نیازی به هزینه بیشتر برای جذب هافبک دفاعی نیست و همین نشان می‌دهد که تصمیم مدیران بارسا برای انتخاب او در راستای سیاست‌هایشان کاملا درست بوده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه