آخرین اخبار

فلیک: لوا بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر دنیاست!


به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در هفته هفتم لالیگا هم نوار پیروزی‌های خود را ادامه داد. آنها در دیداری خانگی موفق شدند با گل لواندوفسکی ختافه را ۱-۰ شکست دهند و فاصله‌شان در صدر جدول با رئال مادرید رده دومی را به ۴ امتیاز افزایش دهند.

هانسی فلیک که بارسلونا را به‌طور کامل متحول کرده و در بازی‌های لالیگا در هر شرایطی توانسته سه امتیاز را کسب کند، در نشست خبری درباره تیمش صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
این تیم ۹۵ دقیقه جنگیده است. من به تیم افتخار می‌کنم، آنها به معنای واقعی کلمه جنگیده‌اند. همچنین به هوادارانی که متوجه شده اند ما به آنها نیاز داریم و تمام توان‌شان را گذاشتند، افتخار می‌کنم.

عملکرد یامال؟
او کارهای بسیار منحصر‌به‌فردی انجام می‌دهد و هواداران حاضر در استادیوم او و حرکتاش را دوست دارند. شما می‌توانید آن را احساس کنید. ما باید از او و همچنین بقیه بازیکنان محافظت کنیم. داوران برای همین هستند.

فلیک: لوا بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر دنیاست!

اخبار جذب شزنی؟
من فقط در مورد بازیکنانی که دارم صحبت می‌کنم. ایناکی دروازه‌بان شماره یک ماست و ما از داشتن او بسیار خوشحالیم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

گل لوا؟
لواندوفسکی بهترین مهاجم ۱۰ سال اخیر است. وظیفه او این است که جلوی دروازه بازی کند و گل بزند و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. او همچنین بازیکنانی در اطراف خود دارد که می‌توانند به او کمک کنند.

نمایش بازیکنان جوان؟
با دیدن کیفیت فوق‌العاده بازیکنان جوان در کار با توپ، تصمیم‌گیری‌هایشان، پاس‌های نهایی و دیگر کارها خیلی خوشحالم. البته هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

بازی نکردن فاتی؟
او کاملاً آماده است اما بازی بسیار دشواری بود و ما ترجیح دادیم بازیکنان دیگری را به زمین بفرستیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه