ورزشی > جهان ورزش

فرگوسن سرمربی بعدی یونایتد را تایید کرد؟



فرگوسن سرمربی بعدی یونایتد را تایید کرد؟

به گزارش ایسنا، شیاطین سرخ فصل جدید را با دو برد، یک تساوی و سه باخت از ۶ بازی ابتدایی در لیگ برتر شروع کردند و بحث اخراج اریک تن هاخ هلندی داغ است. تیم تن هاخ پس از باخت ۳ بر صفر مقابل تاتنهام در اولدترافورد در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. این روند فشار زیادی را روی مربی هلندی وارد کرده و برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که او فقط دو مسابقه برای حفظ سمتش در یونایتد فرصت دارد. 

از ماسیمیلیانو آلگری، توماس توخل، توماس فرانک، گراهام پاتر، ادی هاو و گرث ساوت‌گیت به عنوان گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ یاد شده است.

دیلی تلگراف این هفته ادعا کرد که هیات مدیره منچستریونایتد به حمایت از تن هاخ قبل از بازی‌های کلیدی مقابل پورتو و استون ویلا ادامه خواهد داد. اعتقاد بر این است که این دو بازی برای یونایتد بسیار مهم است و سرمربی منچستریونایتد نیاز به کسب نتایج خوب در دو بازی پیش رو دارد.

اگر منچستریونایتد تصمیم به اخراج تن هاخ بگیرد ممکن است به گزینه سر آلکس فرگوسن روی بیاورد. فرگوسن سرمربی سابق یوونتوس را بهترین گزینه برای هدایت این تیم می داند. آلگری که در شرایط فعلی بدون تیم است، مایل است تا بعد از سال‌ها حضور در سری آ راهی یک لیگ جدید شود.

گاتزتا دلواسپورت نیز خبر داده است که صحبت‌های اولیه از طرف باشگاه یونایتد با ماسیمیلیانو آلگری برقرار شده است.

بخشش کارت قرمز برونو

با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، فرجام‌خواهی منچستریونایتد در خصوص کارت قرمزی که برونو فرناندز مقابل تاتنهام دریافت کرد مورد قبول قرار گرفت و محرومیت او بخشیده شد و به این ترتیب او می‌تواند تیمش را این هفته همراهی کند. 

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه