آخرین اخبار

فروزان – اخباری، رقابتی با قدمت پنج‌ساله


کد خبر : 1954617 |
12 مرداد 1402 ساعت 02:30 |
615 بازدید |

1
دیدگاه

اوزینیدیس از این رقابت سرمست است

محسن فروزان و محمدرضا اخباری گلرهای گل گهر سیرجان در لیگ بیست و سوم خواهند بود. دو دروازه‌بانی که پیش از این نیز سابقه هم‌تیمی بودن با یکدیگر را داشته‌اند.

فروزان - اخباری، رقابتی با قدمت پنج‌ساله

به گزارش “ورزش سه” گل گهر سیرجان در فصل پیش رو از دو گلر مطمئن بهره می‌برد که اتفاق خوشایندی برای مربی یونانی این تیم به حساب می‌آید.

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد محسن فروزانی که در نود درصد مسیر شغلی فوتبالی‌اش به عنوان گلر اول در تیم‌هایش حضور داشته، با وجود جذب اخباری در این تیم باقی بماند، اما در نهایت به قرارداد یک ساله‌اش با گل گهر پایبند ماند تا با قارتال سابق تراکتوری‌ها بر سر شماره یک گل گهر رقابت کنند.

جالب است بدانید فروزان و اخباری دومین مقطعی است که با یکدیگر هم‌تیمی می‌شوند و باید بر سر شماره یک رقابت کنند. این دو گلر باتجربه فوتبال ایران پیش از این در نیم فصل دوم فصل 98-1397 در تراکتور جورج لیکنز همبازی بوده‌اند و البته که سرانجام خوشی نداشتند.

در آن مقطع پس از حواشی به‌وجود آمده بازی سپیدرود و تراکتور، محمدرضا اخباری در هفت بازی انتهایی تراکتور درون دروازه قرار گرفت که موفق به ثبت کلین‌شیت در هیچ‌کدام از این هفت بازی نشد. البته که اخباری آن روزها از یک مصدومیت سخت شش‌ماهه برگشته بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه