آخرین اخبار

سه ستاره پرسپولیسی که به نساجی نرفتند


کد خبر : 1953688 |
07 مرداد 1402 ساعت 19:55 |
4.7K بازدید |

3
دیدگاه

بمبهایی که رحمتی منفجر نکرد:

سرمربی جدید نساجی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیم زد اما این به معنای حضور ستاره های مازندرانی در نساجی نیست.

 سه ستاره پرسپولیسی که به نساجی نرفتند

به گزارش”ورزش سه” طی سال های گذشته همواره صحبت هایی مبنی بر یک آرزو جالب به گوش می رسد. اینکه بتوان بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران را حتی شده برای یکی دو فصل در نساجی جمع کرد. در این سالها بخشی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران اهل مازندران بوده اند و همین الان در بزرگترین تیم های ایران بازی می کنند. شجاع خلیل زاده، سعید صادقی، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی تنها تعدادی از این بازیکنان موفق مازندرانی هستند و از همین رو مسئولان نساجی و سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم هم همواره با این سوال روبرو هستند که چرا این بازیکنان را به نساجی نیاورده است. 

پاسخ رحمتی به این سوال جالب است:” خیلی واضح جواب این سوال را می‌دهم. بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی … دوستان صمیمی من هستند و با آنها ارتباط خیلی خوبی دارم. نمی‌خواهم بگویم این بازیکنان برای‌شان پول مهم است ولی ما سال گذشته سیزدهم شدیم. برای جذب بازیکنی مثل سعید صادقی باید نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌کردیم.”  

1903033

او اضافه کرد:” این شرایط در باشگاه ما وجود ندارد چه بسا مبالغ بازیکنانی مثل پورعلی گنجی، خلیل‌زاده و سعید صادقی شاید پایین تر از ۳۰ میلیارد تومان باشد اما به هر حال شرایط پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به شکلی است که سخت است چنین بازیکنانی به تیم سیزدهم جدول بیایند. باید واقع‌بین بود، البته با شرایطی که در پیش می‌گیریم و تیمی که می‌سازیم مطمئنا در چند سال آتی همه این عزیزان به تیم خوب، باشخصیت و بااقتدار نساجی اضافه می‌شوند البته جوانان خوبی را هم که داریم به فوتبال ایران اضافه خواهیم کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه