آخرین اخبار

فرم خوب چلسی با انزو؛ اگر آرسنال ببازد…/ مارسکا قدم به قدم، پا به پای استاد گواردیولا!


به گزارش “ورزش سه”، در ابتدای فصل بود که سران باشگاه چلسی از انزو مارسکا دستیار سابق پپ گواردیولا و سرمربی فصل قبل لسترسیتی که قهرمان چمپیونشیپ شده بود، به عنوان سرمربی فصل جدید رونمایی کرد و حالا با گذشت ۵ هفته از آغاز فصل ۲۰۲۴/۲۵، این سرمربی ایتالیایی موفق شده چلسی را به وضعیت بسیار مطلوبی برساند.

پیروزی مهم و قاطع چلسی در ورزشگاه لندن که با شکست 3 بر صفر وستهام همراه شد، باعث شد این تیم تا در فاصله دیدار دو تیم منچستر سیتی – آرسنال به رتبه دوم برسد و در صورتی که آرسنال مقابل سیتیزن‌ها شکست بخورد، چلسی می‌تواند پس از مدت‌ها در جدول بالاتر از رقیب همشهری خود قرار بگیرد.

فرم خوب چلسی با انزو؛ اگر آرسنال ببازد…/ مارسکا قدم به قدم، پا به پای استاد گواردیولا!

در حال حاضر 10 امتیاز برای انزو مارسکا و تیمش در طول 5 بازی این فصل لیگ جزیره به دست آمده و در مجموع سه برد، یک تساوی و تنها یک شکست که آن هم در هفته نخست فصل مقابل منچسترسیتی بوده به دست آورده‌اند. 

با پیروزی چلسی مقابل وستهام، انزو مارسکا پس از پپ گواردیولا، به اولین مربی لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که در سه بازی اول خارج از خانه خود در یک فصل لیگ برتر پیروز شده و از سال ۲۰۱۶ تا کنون هیچ شخصی نتوانسته بود در چنین وضعیتی قرار بگیرد.

اکنون به نظر می‌رسد که مارسکا کم کم دارد سبک و تفکرات خودش را به چلسی تزریق می‌کند و در نهایت آبی‌ها کسی را پیدا کرده‌اند که با او بتوانند دوباره به اوج برگردند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه