آخرین اخبار

فرصت ویژه برای بازگشت مصدومان:/ کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!


به گزارش ورزش سه، استقلال پس از شکست دادن شمس آذر آماده دیدار با تراکتور می‌شود و فرصت 12 روزه برای مرور کارهای تاکتیکی، بازگشت بازیکنان مصدوم و ریکاوری برای آنها فراهم خواهد شد.

استقلال با شکست دادن شمس‌آذر همچنان صدر را در اختیار دارد و در هفته بیست و پنجم مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که در صورت شکست دادن آن شانس اندک تراکتور هم از دست خواهد رفت و دیگر امیدی به قهرمانی نخواهد داشت، این در حالی است که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و فرصتی ویژه در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت.

2012782

مصدومیت آرش رضاوند در بازی امروز و مشخص نبودن میزان آسیب دیدگی این بازیکن، مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان چند بازیکن شاخص استقلال در خط دفاعی این تیم را از دسترس نکونام خارج کرده بود که با وقفه ای که در لیگ ایجاد می‌شود فرصت بازگشت و مداوای آنها وجود دارد تا استقلالی‌ها در ادامه لیگ با ترکیبی کامل به میدان بروند.

البته استقلالی‌ها روی فرم هجومی قرار داشتند و بازی‌های چشم نوازی ارائه می‌کردند که این وقفه در صورتی که تمرینات به خوبی مدیریت نشود می‌تواند به ضرر آنها تمام شود و در روند تیمی آنها مشکل ایجاد کند.

جواد نکونام و دستیارانش در این فرصت دوازده روزه باید برنامه تمرینی ویژه ای را برای هفته های باقی‌مانده لیگ در نظر بگیرند تا بازیکنان این تیم با فرم ایده‌آل در زمین حضور پیدا کنند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه