آخرین اخبار

فرصت مناسب برای تجدید قوای پرسپولیس در مسیر صدر/ چالش ویژه گاریدو: جلوگیری از مصدومیت ستاره‌ها


به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس عملکرد خوبی در بازی‌های اخیر لیگ برتر داشته و با چهار پیروزی پیاپی مقابل فولاد، آلومینیوم، استقلال و چادرملو با یک بازی کمتر به یک قدمی صدر جدول رسیده و می‌تواند با ادامه این روند در هفته‌های آینده به جای سپاهان صدرنشین بشود.

اما موضوع آزار دهنده برای پرسپولیس در هفته‌های اخیر مصدومیت ستاره‌های این تیم بوده و از ابتدای فصل هیچ هفته‌ای نبوده که حداقل یک بازیکن در اختیار کادر پزشکی قرار نداشته باشد. امید عالیشاه (در دو مقطع)، مرتضی پورعلی گنجی، ایوب العملود، اوستون اورونوف و حالا حسین کنعانی بازیکنانی هستند که در هفت هفته ابتدایی در مقاطع مختلف از دسترس گاریدو خارج شده‌اند.

فرصت مناسب برای تجدید قوای پرسپولیس در مسیر صدر/ چالش ویژه گاریدو: جلوگیری از مصدومیت ستاره‌ها

البته اتفاق مثبت برای پرسپولیس اسکواد بزرگ این تیم است که سبب می‌شود تعداد زیادی از بازیکنان تشنه بازی باشند و در هر پست نفرات آماده‌ای بی تاب حضور در ترکیب پرسپولیس هستند.

تعطیلات فیفادی فرصت مناسبی است که سرخپوشان ریکاوری مناسبی داشته باشند و در این مدت امیدعالیشاه نیز به تمرینات گروهی برمی‌گردد و علاوه بر آن مرتضی پورعلی گنجی بعد از یکسال می‌تواند خود را آماده حضور در ترکیب ابتدایی برای پر کردن جای حسین کنعانی بکند. با این تعطیلات تعداد بازی‌هایی که اورونوف و کنعانی در دسترس پرسپولیس نیستند نیز کمتر می‌شود و باید دید گاریدو در ادامه فصل چه تمهیداتی برای جلوگیری از این مصدومیت‌های پرتعداد در تیمش خواهد کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه