آخرین اخبار

چهارمین فصل با پیراهن لاله‌های نارنجی؛/ مس بمب نقل و انتقالات فوتسال را خنثی کرد


به گزارش ورزش سه، نقطه عطف یک گلزن بالفطره این است که همواره ذهنیت پیروزی و جاه‌طلبی برای باز کردن دروازه‌ها را درون خود حفظ کند. این یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌هایی است که مهدی جاوید در دوران بازیگری‌اش نشان داده است. در حالی که او نیمی از فصل گذشته را به علت محرومیت بحث‌برانگیز و جنجالی ( مربوط به پرونده نقل‌وانتقالاتی جاوید و تیم کراپ ) از دست داد. در تعقیب‌وگریز آقای گلی وارد صحنه شد و با تمام چیزهایی که او را تعریف می‌کند ( خودباوری، نقاط اوج، خونسردی، جاه‌طلبی، عزم راسخ ) و شبیه به یک شکارچی که به طعمه خود می‌چرخد، در ۱۲ بازی، هجده گل به ثمر رساند تا بهترین میانگین گلزنی فصل را از خود برجای بگذارد. نکته‌ای که قابل ستایش بوده، جاوید علیرغم اینکه واقعاً به اوج رقابت های قبلی نرسیده است، موفق به گشودن دروازه‌ها با چنین تعداد گلی شده.در شرایطی که او نسبت به فصول گذشته از دقایق کمتری برای بازی کردن بهره برد و دلیل آن نیز مصدومیت زانویش بود و این درد را تا پایان فصل تحمل کرد.

تعداد گل‌ها و سال‌هایی که مهدی جاوید به جوایز آقای‌گلی دست یافته است؛
سال ۱۳۹۵ در تیم گیتی‌پسند با ۳۶ گل
سال ۱۳۹۶ در تیم تاسیسات دریایی با ۳۵ گل
سال ۱۳۹۷ در تیم گیتی‌پسند با ۳۶ گل
سال ۱۳۹۸ در تیم مس سونگون با ۳۵ گل
سال ۱۴۰۱ در تیم مس سونگون با ۳۷ گل

به نظر می‌رسید، شکست مدیران مس‌سونگون در پرونده مهدی جاوید با کراپ الوند، شرایط تمدید قرارداد بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر را پیچیده کند، اما اولین بازیکنی که بازار نقل‌وانتقالات باشگاه را شعله‌ور کرد، جاوید بود. دو قهرمانی در لیگ برتر و دو عنوان آقای گلی او با پیراهن لاله های نارنجی، از این بازیکن نزد طرفداران باشگاه مس یک فوق ستاره بی‌بدیل ساخته که بیشترین دقایق شادی کردن را با گل‌هایش برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

2008852

می گویند؛ مهاجمان، تمام جزئیات هر گل‌شان را به خاطر می آورند، زیرا برای آن‌ها، همه چیز در مورد رمز و راز بازگشایی دروازه هاست. زیرا هر گلی به شیوه‌ای خاص است و گل زدن هرگز قدیمی نمی‌شود. این یکی از بزرگترین مزیت‌های بازیکنی است که ۳۸۶ گل را در تاریخ فوتسال از خود ثبت کرده. عدد بزرگ‌تر می‌شود و تعدادش بالاتر می‌رود. بیش از ۵۰ گل تنها در یک سال، جای خالی مهدی جاوید در تیم ملی فوتسال ایران را به چشم آورده و عدم دعوت از او همه را شگفت زده کرده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه