استان ها > مازندران

عوامل درگیری در لیگ فوتبال جوانان مازندران نقره داغ شدند



عوامل درگیری در لیگ فوتبال جوانان مازندران نقره داغ شدند

رضا وریجی به خبرنگارایسنا گفت: در پی بروز اتفاق‌های ناخوشایند در پایان بازی تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری در هفته هشتم لیگ برتر زیر ۲۰ سال استان که در ورزشگاه تجن کلا چالوس برگزار شد، هیات فوتبال مازندران به شدت این نوع رفتارهای هنجارشکنانه برخی عوامل غیرمسئول را محکوم و طی بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام غیراخلاقی روح جامعه ورزش و به ویژه خانواده فوتبال را آزرده و به شدت محکوم است.

وی افزود: هیات فوتبال مازندران در عین حال به دلیل اتفاقات پیش آمده از همه ورزش دوستان عذرخواهی کرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران با یادآوری این نکته که درگیری صورت گرفته در پایان دیدار و دربین هواداران دو تیم رقم خورد که نیاز به مدیریت بهتر از سوی هر دو تیم و عوامل برگزاری مسابقات را داشته است، تصریح کرد: پس از تصاویر جدید منتشر شده در خصوص درگیری این دیدار کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران با برگزاری جلسه فوری، آرا انضباطی دیدار تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری در لیگ برتر زیر ۲۰ سال فوتبال مازندران را نیز صادرکرد.

وریجی ادامه داد: براساس آرای صادره کمیته انضباطی هیات فوتبال مازندران، «یاسین رمضانپور» تماشاگر منتسب به تیم پیروزی شمال ساری به دلیل نقض اصول کلی رفتار، تحریک به نفرت و خشونت و پرخاشگری کلامی و رفتاری به ۱۲ ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال محکوم شد.

وی اظهار کرد: «جبیر تقی زاده » سرمربی تیم پیروزی شمال ساری به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

وی افزود: همچنین تیم‌های زیر ۲۰ سال پیروزی شمال ساری و نیکاپارس چالوس هر کدام به دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محکوم شدند.

وی یادآور شد: هیات فوتبال مازندران به هیچ عنوان اجازه خدشه‌دار کردن شخصیت فوتبال استان زیبای شمالی را به هیچ فردی نخواهد داد و به شدت با اتفاقاتی از این دست قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه