ورزشی > توپ و تور

فحاشی در لیگ بسکتبال/ سامری: این افراد را حذف کنید



به گزارش ایسنا، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، پس از باخت شاگردانش مقابل طبیعت تهران در سری مرحله یک چهارم نهایی، اظهار کرد: سری جذابی بود، اما ما در بازی چهارم با سوت‌های تاثیرگذار داور بازی و در واقع این سری را از دست دادیم. این سری باید در بازی چهارم به سود ما تمام می شد. تا اواخر کوارتر چهارم بازی چهارم هم ما حتی با ۷ امتیاز بالا بودیم اما سوت‌های تاثیرگذار داور بازی را از ما گرفت.

او ادامه داد: در حقیقت این سری اصلا نباید به بازی پنجم و اینجا کشیده می‌شد چون اگر سوت‌های تاثیرگذار داور در بازی چهارم نبود، ما با نتیجه سه بر یک برنده سری می‌شدیم.

سرمربی تیم نفت آبادان مدعی شد: با این وجود به تیم طبیعت تبریک می‌گویم، اما داخل این سری خارج از مسائل فنی هم یکی دو اتفاق افتاد که کسی از کادرفنی تیم رو به رو به تیم و کل مردم آبادان فحاشی کرد. من تا الان صحبت نکردم که حاشیه زیاد نشود، اما ما داخل بسکتبال که رشته دانشگاهی است، نباید چنین رفتارهایی را داشته باشیم.

او تصریح کرد: این اتفاق توسط کسانی هم رخ داد که منتصب به فدراسیون بودند و در تیم مقابل فعالند، اما فحاشی کردند. بازی‌ها برد و باخت دارند و من مسئولیت را می‌پذیرم، از مردم آبادان هم معذرت می‌خواهم، اما در بسکتبال هم باید یکسری افراد که اینطور شخصیتی دارند کنار گذاشته شوند.

سامری درباره مسائل فنی این سری نیز توضیح داد: سری جذابی بود، چندین نوع دفاع و حمله را هر دو تیم امتحان کردند، اما واقعا نمی دانم چرا یکسری از توپ‌های زیر حلقه ما در بازی چهارم پنجم گل نشد و بد شانس بودیم. فکر می‌کنم کمی هم استرس در این مسئله تاثیرگذار بود. به هر حال وقتی کار به بازی پنجم می‌کشد، هر تیمی که متمرکزتر باشد پیروز خواهد شد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه