آخرین اخبار

عمران‌زاده و تمرکز روی موفقیت چادرملو/ حنیف با انگیزه بالا به نبرد پرسپولیس می‌رود


به گزارش “ورزش سه”، حنیف عمران‌زاده، مدافع سابق استقلال و حالا دستیار سرمربی چادرملو اردکان، روز گذشته در هفته ششم لیگ برتر نقش کلیدی در هدایت تیمش داشت. در غیاب محمدسعید اخباری، سرمربی تیم که به دلیل محرومیت نتوانست روی نیمکت حضور داشته باشد، عمران‌زاده از کنار زمین به عنوان نفر اول کادر فنی، تیم را مدیریت کرد. در این دیدار که با حضور ده هزار هوادار پرشور برگزار شد، چادرملو با گل دقایق پایانی هادی حبیبی‌نژاد توانست مس رفسنجان را شکست دهد و یک پیروزی مهم کسب کند.

در جریان بازی، عمران‌زاده چند بار به تصمیمات داور اعتراض کرد و این موضوع نشان از اهمیت نتیجه برای او و تیمش داشت. این اعتراض‌ها که عمدتاً به خطاهای داوری مربوط بود، هرچند تاثیری بر نتیجه نداشت، اما نشان‌دهنده حساسیت بالای بازی برای حنیف و کادر فنی چادرملو بود. این تیم در طول 90 دقیقه بازی با تلاش زیاد و دفاع جانانه موفق شد تا در نهایت سه امتیاز باارزش را کسب کند.

عمران‌زاده و تمرکز روی موفقیت چادرملو/ حنیف با انگیزه بالا به نبرد پرسپولیس می‌رود

پس از این پیروزی، عمران‌زاده در نشست خبری پس از بازی تأکید کرد که تمرکز تیم از این پس‌ روی دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس خواهد بود. او از روحیه بالای تیم خود بعد از پیروزی در این مسابقه سخن گفت و به خوبی می‌داند که پرسپولیس پس از برد در دربی و شکست استقلال، با اعتماد به نفس بالایی به این دیدار خواهد آمد. او به اهمیت این بازی برای چادرملو اشاره کرد و بیان کرد که باید برای این بازی با تمام قوا آماده شوند.

حنیف عمران‌زاده که سابقه بازی در دربی‌های زیادی بین استقلال و پرسپولیس را دارد، اکنون امیدوار است که با متوقف کردن پرسپولیس، به نوعی شکست تیم سابقش، استقلال، در دربی اخیر را جبران کند. هرچند او دیگر به عنوان بازیکن یا مربی در این دربی‌ها حضور ندارد، اما تجربه او از این رقابت‌ها می‌تواند به چادرملو در دیدار حساس مقابل پرسپولیس کمک کند.

جالب اینکه عمران‌زاده در نشست خبری قبل از بازی به سوالات درباره وضعیت استقلال و شکست در دربی پاسخی نداد و گفت که تمام تمرکز و تعهدش در حال حاضر بر روی چادرملو است. او تأکید کرد که به عنوان یک فرد حرفه‌ای، باید به تعهداتش به باشگاه چادرملو پایبند باشد و اکنون فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه