آخرین اخبار

عشق به بارسا مهمتر از ۱۰۰ میلیون یورو!


کد خبر : 1950331 |
22 تیر 1402 ساعت 00:48 |
8.9K بازدید |

3
دیدگاه

ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.

عشق به بارسا مهمتر از 100 میلیون یورو!

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا صبح روز گذشته قرارداد ویتور روکه، مهاجم اتلتیکو پاراننزه، را رسمی کرد. این انتقال در ازای 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 31 میلیون پاداش و آپشن‌ها ثبت شد.

با این حال، این بهترین پیشنهاد روی میز استعداد برزیل نبود. آندره کوری، ایجنت او در مصاحبه با ‘چارلا پادکست’ توضیح داد، منچستریونایتد و تاتنهام بیش از 100 میلیون یورو برای این بازیکن پیشنهاد کرده بودند.

این ایجنت در مورد شرایط بازیکن خود اظهار داشت: “او فقط بارسا را ​​می‌خواست، هیچ گزینه‌ای برای تغییر نظر او وجود نداشت. برنامه حرفه‌ای او به خوبی تنظیم شده بود و ما بارسلونا را انتخاب کردیم زیرا اکنون زمان نگاه کردن به پول نیست، بلکه زمان تصمیم گیری برای دوران حرفه‌ای است.”

1897425

ثبت رسمی قرارداد این بازیکن به فرپلی مالی بارسلونا بستگی دارد اما انتظار می‌رود که پیوستن او در طول فصل 25-2024 انجام شود.

با این حال، می‌توان انتظار داشت که او در پنجره نقل و زمستانی امسال به عنوان بازیکن بارسلونا به میدان برود اما همه چیز به وضعیت اقتصادی باشگاه اسپانیایی بستگی دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه