آخرین اخبار

عجیب‌ترین پنالتی خراب‌شده سال (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های ملی ایسلند و ترکیه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه پرگل ۴-۲ به سود شاگردان وینچنزو مونتلا به پایان رسید.

دیداری که تحت تاثیر بارش شدید باران در ورزشگاه خانگی ایسلند برگزار شد و با وجود آنکه این بارش روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود اما در نهایت شش گل میان دو تیم ردوبدل شد.

عجیب‌ترین صحنه این بازی اما در دقیقه ۵۳ رقم خورد. در حالی که بازی با برتری ۱-۰ ایسلند در جریان بود، یک ضربه پنالتی به سود ترکیه اعلام شد و هاکان چالهان اوغلو، کاپیتان این تیم پشت توپ قرار گرفت و با وجود آنکه کاملا لیز خورد اما توپش را تبدیل به گل‌ کرد.

خوشحالی چالهان اوغلو اما تنها چند ثانیه طول کشید. چرا که هنگام زمین خوردن کاپیتان ترکیه، پای چپ او با توپ برخورد داشت و او سپس‌ با پای راست پنالتی را برخلاف جهت دروازه‌بان به گل تبدیل کرد.

عجیب‌ترین پنالتی خراب‌شده سال (عکس)
2095004

اعتراض شدید بازیکنان ایسلند به این موضوع، منجر به بازبینی این صحنه توسط داور از طریق وی ای آر شد و او بعد از برگشت به زمین در تصمیم جالب توجه این گل را مردود و یک ضربه ایستگاه غیرمستقیم به سود ایسلند اعلام کرد.

هرچند که این پنالتی جنجالی تاثیری در نتیجه انتهایی بازی به سود ترکیه ایجاد نکرد و آنها موفق شدند با نتیجه پرگل ۴-۲ از سد میزبان عبور کنند.

ضمن آنکه چالهان اوغلو در همین بازی و برای بار دوم در دقیقه ۶۷ پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار بدون لیز خوردن توانست دروازه حریف را باز کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه