دسته‌بندی نشده

پایان موفقیت‌آمیز سه شبانه‌روز تعقیب و گریز یگان حفاظت محیط زیست قیر و کارزین



رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیر و کارزین امروز، هفتم دی‌ماه از دستگیری متخلفان در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد و گفت: پس از سه روز تعقیب و رصد متخلفین شکار و صید در ارتفاعات کوه‌های شهرستان قیروکارزین، طی یک عملیات ضربتی و راه‎‌بندی شبانه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری متخلفان شدند.

عباس قائدی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت موفق به کشف دو لاشه پازن و کهره نر وحشی و چهار قبضه سلاح  شامل دو قبضه گلوله زنی برنو و یک قبضه گلوله‌زنی ۸.۵۷ و یک قبضه سلاح شکاری دو لول رو هم سوار غیر مجاز ساخت ترکیه و یک قطار کمری شامل ۳۹ فشنگ برنو و ۱۲ فشنگ چهارپاره و ساچمه زنی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست با ‌دستگیری شش نفر شکارچی کهنه‌کار و توقیف خودرو آن‌ها به همراه سه عدد دوربین چشمی و پنج عدد کوله پشتی  این عملیات پایان یافت.

قائدی اضافه کرد: به دستور رئیس دادگستری بخش افزر شهرستان قیر و کارزین، همه متخلفین دستگیر و راهی زندان شدند و خودرو پژو ۴۰۵ آن‌ها نیز توقیف شد.

وی افزود: با دستور رئیس دادگستری  این بخش، متخلفین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ضرر و زیان محیط زیست، بابت شکار دو رأس پازن و کهره نر وحشی به خزانه دولت واریز کردند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه