استان ها > آذربایجان شرقی

طلسم ۲۵۰۰ روزه مهاجری مقابل تراکتور!



طلسم ۲۵۰۰ روزه مهاجری مقابل تراکتور!

هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. تراکتور و خیبر خرم‌آباد نیز در روز پایانی رقابت‌های این هفته از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی خرم آباد به دیدار هم خواهند رفت.

سه برد متوالی در ابتدای فصل جدید لیگ‌برتر تراکتور را در زمره تیم‌های بالانشین قرار داد، اما شکست نزدیک مقابل ذوب‌آهن برای قطع شدن نوار پیروزی‌های تیم تحت فرمان اسکوچیچ کافی بود.

با این حال تراکتوری‌ها چهارشنبه هفته گذشته، با نمایشی مقتدرانه در نخستین دیدار خود در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا، با سه گل الوکره قطر را در ورزشگاه الجنوب درهم کوبیدند.

تی‌تی‌ها این هفته درحالی به مصاف تیم تازه لیگ‌برتری شده خیبر خرم‌آباد خواهند رفت که پیش از این، دیدار رسمی بین دوتیم برگزار نشده است.

نکته جالب توجه اینکه، رضا مهاجری، سرمربی کنونی خیبر، در مجموع ۱۱ دیدار خود به عنوان سرمربی مقابل تراکتور سه برد، دو مساوی و شش باخت به دست آورده است. اما جالب‌تر اینکه بدانید آخرین پیروزی این سرمربی مقابل تراکتور به چیزی حدود ۲۵۰۰ روز یا به عبارتی بیش از هفت سال قبل برمی‌گردد. جایی که پدیدهِ تحت هدایت مهاجری در جریان دیدار رفت لیگ هفدهم دو بر یک تراکتور را مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا، مهاجری این هفته برای بار دوازدهم مقابل تراکتور صف‌آرایی خواهد کرد و باید دید آیا در پایان موفق به شکستن این طلسم طولانی خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه