بازارتوپ و تورسایر ورزش ها

طرح لو رفته مدل تیم ملی ایران توسط سایت فوتی هدلاینز تکذیب شد

در حالی که از 32 تیم جام جهانی فوتبال قطر 31 تیم آن لباس تیم ملی خود در جام جهانی 2022 را از یک ماه پیش رونمایی کردند  با اینکه برند لباس تیم ملی ایران از چند ماه پیش مشخص شد و برند مروژ تولید کننده لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قظر معرفی شد اما هنوز از لباس تیم ملی ایران رونمایی نشده است و دلیل این عدم رونمایی هم این است که در ایران قانون کپی رایت به درستی رعایت نمی شود و چون امسال برند تولید کننده لباس تیم ملی ایران مجید است و یک برند ایرانی به شمار می رود این برند تولید کننده در حال تولید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر است و همزمان در حال تولید لباس هواداری لباس تیم ملی ایران با کیفیت هواداری در سه ورژن می باشد قیمت لباس تیم ملی ایران 160 هزار تومانی و 300 هزار تومانی و 450

هزار تومانی خواد بود و قیمت لباس تیم ملی ایران ورژن بازیکن و پلیری 3 میلیون تومان خواهد بود و برای جلوگیری از کپی این محصول توسط سودجویان زمان رونمایی این محصول را تا 30 مهر ماه به تعویق انداختند.

البته دکتر مجید ساعدی فر در مصاحبه ای با تلوزیون اعلام کرد که دیگر خبری از یوز ایراتی در روی لباس نیست و به جای یوزپلنگ  نماد پوست پلنگ در آستین های لباس تیم ملی  ایران برای جام جهانی 2022 قطر استفاده شده است.

طرح لباس تیم ملی ایران توسط سایت خارجی فوتی هدلاینز

در حالی که در ایران برند مجید در حال تولید لباس تیم ملی ایران با چندین کیفیت بود و از لباس به دلایلی که در بالا اشاره شد رونمایی نمی کرد سایت خارجی فوتی هدلاینز بی خبر از این موضوع از لباس تیم ملی ایران رونمایی کرد اما این تمام ماجرا نبود.

پیراهن تیم ملی ایرانی که در فیفا رفته بود و تاییده فیفا را گرفته بود توسط آقای کامرانی فر و آقای دکتر ساعدی فر با این عکسی که بیرون در آمد متفاوت بود.این طور بر می آید که شخصی گرافیست رفته در فیفا و این مدل را دیده وآمده با نرم افزار های گرافیکی اقدام به طراحی این عکس محصول کرده است.و امکان عکس انداختن از لباس تیم ملی ایران در فیفا برای وی فراهم نبوده است.

در همان ابتدا توسط مجید این عکس تکذیب شد و گفته شد که این عکس ناقص هست و جزییاتی از عکس با لباس تیم ملی ایرانی که تیم ملی ایران قرار است بپوشد متفاوت است.در زیر عکسی که لو رفته بود و تکذیب شده بود را قرار داده ایم.البته پوست یوز روی آستین بود و این نشان می داد و همه فکر می کردند ک کار تمام است اما…

امروز طرحی از دفتر پخش مجید لو رفت که گاف بزرگ به حساب می آید و این طور به نظر می رسد که این لباس بیشتر به لباس تیم ملی ایران در جام جهانی شبیه است زیرا از دفتر خود شرکت مجید بیرون درز کرده و روی آستین های این محصول هم پوست یوزپلنگ ایرانی هست.

باید ببینیم روز 15 آبان ماه همزمان با رونمایی از لباس کدوم مدل دقیقا  لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی است.

در این عکس پوست یوزپلنگ روی آستین مشهود است.

زمان دقیق رونمایی لباس تیم ملی ایران و جشن رونمایی مشخص شد و 15 آبان است.

در صورتی ک ابتدا توسط برند مروژ اعلام شد 40 روز مانده لباس تیم ملی ایران رونمایی می شود و به دلیل اختشاشات و شلوغی ها جشن رونمایی کنسل شد آقای دکتر ساعدی فر اعلام کردند که سی مهر یعنی دقیقا یک ماه مونده به جام جهانی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر رونمایی می شود و قرار بر این بود که به صورت یک کلیپ و یک برنامه تلوزیونی در شبکه خبر این کار انجام شود اما دو روز مانده به این تاریخ توسط فدراسیون فوتبال کنسل شدو دلیل این کنسلی گرفتن اسپانسر توسط فدراسیون فوتبال برای این مراسم بود و ابتدا گفته شد که سه روز بعد رونمایی می شود اما تا آخر هفته خبری از رونمایی و تاریخ دقیق نشد تا اینکه شنبه توسط ابلاغیه ای  فدراسیون فوتبال در سایت خود اعلام کرد که تاریخ دقیق رونمایی 15 آبان ماه یعنی دوهفته مانده به جام جهانی است.

این زمان هم مزیت هایی برای برند مجید دارد و هم مشکلاتی را برای این برند به وجود می آورد.

مزیت این تاخیر در رونمایی این است که تولید کننده های متفرقه نمی توانند کپی کنند و زمان کافی برای این کار را ندارند.

معایب آن هم این است که زمان کافی برای فروش محصول ندارد و کسانی که می خواهند به قطر بروند عملا چند روز زمان برای خرید لباس تیم ملی ایران دارند.

نحوه خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی از شرکت مجید

برند مجید امسال در حرکتی ابتکارانه نمایندگی فروش لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر را به سایت ورزشی دربی شاپ اعطا کرد و عاملیت توزیع و فروش لباس تیم ملی ایران به سایت ورزشی دربی شاپ داده شد.

لذا برای خرید لباس تیم ملی ایران از تاریخ اول مهر1401 همه فروشگاههای فیزیکی و اینترنتی و پیج های اینستاگرام و روبیکا و غیره موظف هستند تنها از عامل مجاز این شرکت اقدام به خرید لباس تیم ملی ایران کنند.

طی این حکم گواهی عاملیت پخش لباس تیم ملی ایران سایت و فروشگاه دربی شاپ و شخص حسین شیخ محمدی هست.

برای ارتباط با آقای حسین شیخ محمدی و ثبت سفارش عمده و با تلفن 09127116532 تماس بگیرید و برای خرید تکی و تعداد پایین مستقیما از سایت دربی شاپ اقدام به خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر کنید.

آقای حسین شیخ محمدی سایت دیگری دارد به نام کیت سرا از انجا نیز می توانید خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی را انجام دهید.

برای خرید لباس تیم ملی ایران از کیت سرا کلیک کنید.

برای خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی از کیت سرا کلیک کنید.

برای خرید لباس بچه گانه تیم ملی ایران از کیت سرا کلیک کنید.

زمان آغاز فروش لباس تیم ملی ایران چه تاریخی است؟ و از چه زمانی امکان ارسال محصول فراهم است؟

همزمان با رونمایی از لباس تیم ملی ایران در تاریخ 15 آبان ماه امکان ارسال این محصول فراهم است. از الان امکان پیش خرید به صورت عمده از آقای حسین شیخ محمدی فراهم است و امکان خرید اینترنتی از سایت دربی شاپ از هم اکنون نیز فراهم است اما به دلایلی که در بالا گفته شد امکان قرار دادن عکس لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر 2022 از الان در سایت دربی شاپ فراهم نیست و زمان ارسال نیز روز 15 آبان 1401 می باشد.

نوشته های مشابه