آخرین اخبار

 لژیونر ایرانی : من مرد سال آسیا هستم



به گزارش همشهری آنلاین، در شبی که به نظر می‌رسید پالمایی‌ها بدون هیچ دردسری به جایگاه دوم لیگا اسپانیا چنگ می‌زنند، اما حریف پایین جدولی برخلاف تصورات ظاهر شد و حسابی ستاره‌های ایرانی پالما و یارانشان را به زحمت انداخت. اگرچه آن‌ها در نهایت، اسیر هنرنمایی مرد سال فوتسال آسیا شدند و مسلم اولادقباد یک تنه نسخه آلزیرایی‌ها را پیچید.

شب گذشته از هفته یازدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما با حضور چهره‌های شاخص ایرانی، مسلم اولادقباد مرد سال آسیا، سالارآقاپور پدیده فوتسال آسیا و حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی ایران و فوق ستاره فوتسال آسیا به مصاف آلزیرا قعرنشین رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ پیروزی دست یافت تا با کسب این سه امتیاز، به رده دوم لیگ صعود کند.

در این دیدار مسلم اولادقباد قریحه فردی‌اش را به نمایش گذاشت تا نشان‌ دهد بهترین بازیکن سال آسیا بودن به چه معناست و در شرایطی که تیم پالما با یک گل از حریف عقب افتاده بود و دل‌نگرانی‌ها بین تماشاگران اوج گرفته بود، مسلم اولاقباد با یک حرکت انفرادی و تماشایی گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند تا استرس تیم را به صفر برساند.

اما اوج شاهکار مسلم که تحسین تماشاگران و حتی بازیکنان حریف را هم برانگیخت، مربوط به تکنیک و دریبل فوق‌العاده او پیش از گل سوم پالما بوده است. مسلم به زیبایی هر چه تمام‌تر، بازیکن پیش‌روی خود را برداشت و با یک پاس دقیق، زمینه‌ساز گل‌سوم پالما شد تا با این گل، پیروزی آن‌ها در این دیدار سخت مسجل شود.

*حسین طیبی، بهترین گلزن پالما و لیگا اسپانیا، در دقیقه ۱۴ بازی به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا تعویض شد و دیگر قادر به ادامه بازی نبود تا مصدومیت وی، طعم این پیروزی را تلخ سازد.

*سالار آقاپور، در این دیدار علی‌رغم اینکه موفق به گلزنی نشد، اما عملکرد بسیار خوبی را داشت و در بسیاری از لحظات برای تیم پالما موثر و پُرتلاش ظاهر شد تا مربیان پالما نسبت به این ستاره جوان، اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

در جدول لیگا اسپانیا، بارسلونا با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مایورکا پالما با این پیروزی 24 امتیاز شد و موقتا در رده دوم جدول جای گرفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه