سایر ورزش ها

اسدی و گنج خانلو راهی اسکاتلند می شوند



به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهان از روز ۱۲ مردادماه در شهر گلاسکو اسکاتلند آغاز شده و قرار است رکابزنان کشورهای مختلف در بخش های پیست، جاده، کوهستان و.. به صورت تجمیع با هم مسابقه دهند.

با گذشت ۵ روز از آغاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، روز یکشنبه روادید به همراه پاسپورت محمد گنج خانلو نماینده کشورمان در این مسابقات صادر و به تهران رسید.

پس از پیگیری های فراوان کمیته بین الملل فدراسیون و رایزنی های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، سفارت انگلستان ویزای محمد گنج خانلو و رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری را صادر کرد و این دو امشب راهی اسکاتلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهند شد.

با توجه به اینکه اسکاتلند در ایران سفارت ندارد، ویزای نمایندگان ایران در دبی صادر شده بود و پاسپورت اسدی و گنج خانلو پس از چهار روز به تهران رسید تا رئیس فدراسیون و تنها ورزشکار مرد ایران در بخش جاده راهی گلاسکو شوند.

گنج خانلو با این تاخیر نه تنها فرصت شرکت در مسابقه اومنیوم پیست که پس از سالها برای ایران فراهم شده بود را از دست داد بلکه رقابت روز یکشنبه استقامت جاده را هم از دست داده اما به احتمال فراوان به مسابقه تایم تریل انفرادی که در روز جمعه برگزار می شود، خواهد رسید.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز که به نشست کنگره جهانی دوچرخه سواری نرسید در این سفر در نشست اتحادیه جهانی که در پایان مسابقات قهرمانی جهان در شهر گلاسکو با حضور اعضاء برگزار می شود شرکت خواهد کرد و قرار است دیدارهایی را با رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و سایر مسوولان دوچرخه سواری اتحادیه جهانی داشته باشد.

لازم به ذکر است مسابقات دوچرخه سواری کوهستان، جاده، پیست، بی ام ایکس و تریال قهرمانی جهان از چهار روز پیش در کشور اسکاتلند آغاز شده است و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ترکیب محمد گنج خانلو و فرانک پرتوآذر در بخش پیست و جاده و کوهستان رقابت خواهد کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه